FABRYKA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000406511
NIP
7010330642
REGON
145941492

Podsumowanie

aktywa
261 tys.
przychód
571 tys.
zysk
73 tys.
wartość firmy
706 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
FILTROWA, 75
Kod pocztowy
02-032
Rejestracja
2011-12-28
Rozpoczęcie działalności
2011-12-28
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO JEJ REPREZENTOWANIA W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: -DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB -JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fabryka komunikacji społecznej osiągnęła 571 165 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 571 165 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 498 521 zł.
Zysk netto wyniósł 72 645 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 46 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 571 165 zł w 2022 roku.
• 364 000 zł w 2021 roku.
• 400 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 40 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 645 zł w 2022 roku.
• 17 504 zł w 2021 roku.
• 18 886 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka komunikacji społecznej wynosi 705 989 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 34 633 zł a 1 427 913 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 95 926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 705 989 zł w 2022 roku.
• 312 683 zł w 2021 roku.
• 342 210 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fabryka komunikacji społecznej wyniosła 261 027 zł.
a
ktywa trwałe to 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 260 127 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 261 027 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 46 178 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 214 849 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -29 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 261 027 zł w 2022 roku.
• 327 325 zł w 2021 roku.
• 322 654 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 157%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -111.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fabryka komunikacji społecznej wyniosły 214 849 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 261 027 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -42 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 214 849 zł w 2022 roku
• 353 792 zł w 2021 roku
• 364 448 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fabryka komunikacji społecznej wykazała przychody na poziomie 571 165 zł.
Organizacja zarobiła 72 645 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 645 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fabryka komunikacji społecznej wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Stankiewicz Ireneusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Prochenko Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.