ICOMMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000399971
NIP
7123265538
REGON
061261871

Podsumowanie

aktywa
191 tys.
przychód
326 tys.
zysk
-2 tys.
wartość firmy
325 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FANTASTYCZNA, 8
Kod pocztowy
20-531
Rejestracja
2011-10-21
Rozpoczęcie działalności
2011-09-20
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Icommedia osiągnęła 325 521 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 323 021 zł. Pozostałe przychody to 2500 zł.
Całkowite koszty wyniosły 324 884 zł.
Strata netto wyniosła 1863 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 17 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 325 521 zł w 2022 roku.
• 384 187 zł w 2021 roku.
• 428 096 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1863 zł w 2022 roku.
• 21 671 zł w 2021 roku.
• 67 594 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Icommedia wynosi 324 938 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 813 801 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 280 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 324 938 zł w 2022 roku.
• 452 129 zł w 2021 roku.
• 648 841 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Icommedia wyniosła 190 871 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 69 300 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 571 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 190 871 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 143 899 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 973 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 879 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 190 871 zł w 2022 roku.
• 204 631 zł w 2021 roku.
• 198 982 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Icommedia wyniosły 46 973 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 190 871 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -14 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 973 zł w 2022 roku
• 58 870 zł w 2021 roku
• 74 892 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 22.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 38% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Icommedia wykazała przychody na poziomie 325 521 zł.
Organizacja zarobiła -1807 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1863 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 zł w 2022 roku
• 4449 zł w 2021 roku
• 6640 zł w 2020 roku

Organizacja Icommedia wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 49% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Urbaś Arkadiusz posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Antoszek Piotr posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Antoszek Piotr (50% udziałów)
• Urbaś Arkadiusz (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 04.09.2012 do 30.08.2013 był Urbaś Arkadiusz kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 21.10.2011 do 04.09.2012 najwięcej udziałów posiadał Gryz Michał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.