Organizacja Groomershop osiągnęła 43 036 892 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 43 002 638 zł. Pozostałe przychody to 34 253 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 506 691 zł.
Zysk netto wyniósł 9 495 948 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 329 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 036 892 zł w 2022 roku.
• 26 973 716 zł w 2021 roku.
• 18 377 372 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 689 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 495 948 zł w 2022 roku.
• 5 385 735 zł w 2021 roku.
• 4 116 935 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Groomershop wynosi 81 593 855 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
14 918 802 zł a 132 943 271 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 285 328 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 81 593 855 zł w 2022 roku.
• 45 948 259 zł w 2021 roku.
• 35 023 199 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Groomershop wyniosła 27 316 451 zł.
a
ktywa trwałe to 11 225 305 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 091 146 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 316 451 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 19 891 736 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 424 715 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9 045 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 316 451 zł w 2022 roku.
• 12 551 484 zł w 2021 roku.
• 9 225 643 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Groomershop wyniosły 7 424 715 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 316 451 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 302 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 424 715 zł w 2022 roku
• 3 987 696 zł w 2021 roku
• 820 475 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Groomershop wykazała przychody na poziomie 43 036 892 zł.
Organizacja zarobiła 9 499 679 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3731 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 495 948 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1866 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3731 zł w 2022 roku
• 15 607 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Groomershop wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.