"OOH MEDIA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000305758
NIP
5222889123
REGON
141431498

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
4,1 mln
zysk
-216 tys.
wartość firmy
3,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PAŃSKA, 73
Kod pocztowy
00-834
Rejestracja
2008-05-13
Rozpoczęcie działalności
2008-06-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA PODPISÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "ooh media polska" osiągnęła 4 139 916 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 139 503 zł. Pozostałe przychody to 413 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 355 821 zł.
Strata netto wyniosła 216 318 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -193 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 139 916 zł w 2022 roku.
• 9 560 069 zł w 2021 roku.
• 10 940 709 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -52 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -216 318 zł w 2022 roku.
• 39 987 zł w 2021 roku.
• -314 521 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "ooh media polska" wynosi 3 153 421 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 10 349 790 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -153 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 153 421 zł w 2022 roku.
• 7 089 043 zł w 2021 roku.
• 7 819 531 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "ooh media polska" wyniosła 1 314 551 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 314 551 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 314 551 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 524 636 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 789 915 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -15 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 314 551 zł w 2022 roku.
• 3 290 436 zł w 2021 roku.
• 3 918 228 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -41%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "ooh media polska" wyniosły 789 915 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 314 551 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -30 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 789 915 zł w 2022 roku
• 2 549 483 zł w 2021 roku
• 3 217 261 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 82% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "ooh media polska" wykazała przychody na poziomie 4 139 916 zł.
Organizacja zarobiła -216 318 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -216 318 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "ooh media polska" wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sudbury Katarzyna posiada 949 udziałów, które stanowią 94.9% firmy.
Fundacja "psi Grosz" posiada 50 udziałów, które stanowią 5% firmy.
Największym udziałowcem od 08.06.2022 jest Sudbury Katarzyna kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.03.2020 do 08.06.2022 była Sudbury Katarzyna kontrolująca 95% udziałów.
W okresie od 06.12.2019 do 03.03.2020 najwięcej udziałów posiadała Sudbury Katarzyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.