SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA PODPISÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Usługi obejmujące reklamę w galeriach i organizację eventów.
Współprace z markami takimi jak Cortland i Orange.
Innowacyjne podejście do mediów cyfrowych.
Realizacja kompleksowych kampanii reklamowych.
OOH Media Polska to agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych w przestrzeni publicznej, z szczególnym uwzględnieniem dużych formatów oraz mediów digital out-of-home (DOOH). Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie reklamy w galeriach handlowych, organizacji wydarzeń oraz produkcji materiałów reklamowych, których celem jest skuteczne dotarcie do klientów w strategicznych lokalizacjach. OOH Media Polska wyróżnia się innowacyjnym podejściem do mediów cyfrowych, co pozwala na efektywne angażowanie odbiorców oraz wysoką jakość przekazu. Agencja współpracuje z wieloma znanymi markami, realizując kampanie, które skupiają się na wysokiej efektywności oraz estetyce. Do ich osiągnięć należy m.in. udana kampania reklamowa z udziałem marki Cortland, promująca nowy MacBook Air, a także współpraca z Orange, w ramach której agencja obsługuje coraz większą liczbę lokalizacji reklamowych. OOH Media Polska stawia na nowoczesne rozwiązania i efektywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej, co czyni ich ofertę konkurencyjną na rynku reklamowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja OOH Media Polska osiągnęła 6 064 397 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 064 397 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 003 027 zł.
Zysk netto wyniósł 61 370 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 136 858 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 064 397 zł w 2024 roku.
• 4 108 583 zł w 2023 roku.
• 4 139 916 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 370 zł w 2024 roku.
• -246 987 zł w 2023 roku.
• -216 318 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT OOH Media Polska wynosi 100 tys. zł.
EBITDA OOH Media Polska wynosi 100 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2890 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 100 418 zł w
2024 roku.
• -232 105 zł w
2023 roku.
• -216 025 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2660 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 100 418 zł w
2024 roku.
• -232 105 zł w
2023 roku.
• -216 025 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji OOH Media Polska wynosi 4 542 676 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
254 264 zł a 15 160 993 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 88 825 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 542 676 zł w 2024 roku.
• 2 947 292 zł w 2023 roku.
• 3 153 421 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji OOH Media Polska wynosi 0,49%. To oznacza, że firma ma szansę 0,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,49% w 2024 roku.
• 1,28% w 2023 roku.
• 0,85% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
OOH Media Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 160 828
zł.
Koszty operacyjne OOH Media Polska wyniosły 5 963 979
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-31 648 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 160 828 zł w 2024 roku
• 196 884 zł w 2023 roku
• 264 268 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów OOH Media Polska wyniosła 2 544 009 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 544 009 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 544 009 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 339 019 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 204 990 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 164 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 544 009 zł w 2024 roku.
• 1 708 904 zł w 2023 roku.
• 1 314 551 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania OOH Media Polska wyniosły 2 204 990 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 544 009 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 180 155 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 204 990 zł w 2024 roku
• 1 431 255 zł w 2023 roku
• 789 915 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2024 roku
• 84% w 2023 roku
• 60% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja OOH Media Polska wykazała przychody na poziomie 6 064 397 zł.
Organizacja zarobiła 61 370 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 370 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku