SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE I PEŁNIĄCY RÓWNOCZEŚNIE FUNKCJĘ PREZESA ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SPRAWACH, KTÓRE: 1) NIE WIĄŻĄ SIĘ Z ZACIĄGNIĘCIEM PRZEZ SPÓŁKĘ ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ 50.000 ZŁ: A) UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU ALBO WICEPREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE ALBO B) UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE; 2) WIĄŻĄ SIĘ Z ZACIĄGNIĘCIEM PRZEZ SPÓŁKĘ ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ 50.000 ZŁ: A) UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU ALBO WICEPREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE ALBO B)UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU ALBO Z WICEPREZESEM ZARZĄDU.
Marketing Match to dynamiczna agencja interaktywna z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w kompleksowych usługach SEO i SEM. Firma jest certyfikowanym partnerem Google, co gwarantuje najwyższy poziom obsługi w zakresie optymalizacji stron, marketingu internetowego oraz zarządzania kampaniami reklamowymi. Marketing Match oferuje szeroką gamę usług, obejmujących zarówno techniczne aspekty SEO, jak audyty, optymalizacje witryn, jak i działania z zakresu content marketingu i copywritingu. W obszarze SEM, agencja realizuje kampanie Google Ads, reklamy na YouTube, remarketing oraz kampanie w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. Współpracując z Marketing Match, klienci mogą liczyć na indywidualne podejście, skrupulatne planowanie i realizację strategii marketingowych, które przynoszą wymierne korzyści i znaczny wzrost przychodów. Firma wyróżnia się także doświadczeniem w tworzeniu sklepów e-commerce, projektowaniu stron internetowych oraz wdrażaniu rozwiązań na platformie WordPress. Referencje od zadowolonych klientów świadczą o wysokim poziomie profesjonalizmu i skuteczności podejmowanych działań przez zespół Marketing Match.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing Match osiągnęła 4 251 543 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 251 543 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 055 690 zł.
Zysk netto wyniósł 195 853 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 416 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 251 543 zł w 2024 roku.
• 3 877 943 zł w 2023 roku.
• 4 122 737 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 230 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 195 853 zł w 2024 roku.
• -1749 zł w 2023 roku.
• 285 075 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing Match wynosi 233 tys. zł.
EBITDA Marketing Match wynosi 233 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
14 097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 232 727 zł w
2024 roku.
• 14 905 zł w
2023 roku.
• 301 424 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
12 007 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 232 727 zł w
2024 roku.
• 14 905 zł w
2023 roku.
• 301 424 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing Match wynosi 4 243 242 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
625 470 zł a 10 628 858 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 391 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 243 242 zł w 2024 roku.
• 3 063 876 zł w 2023 roku.
• 4 458 682 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Marketing Match wynosi 3,06%. To oznacza, że firma ma szansę 3,06% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,06% w 2024 roku.
• 3,07% w 2023 roku.
• 3,06% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing Match wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing Match charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Marketing Match wynosi 138 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 35 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 292 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 35 tys. zł a 292 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
14 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 138 tys. zł w 2024 roku.
• 104 tys. zł w 2023 roku.
• 135 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 35 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 45 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 292 tys. zł w 2024 roku.
• 223 tys. zł w 2023 roku.
• 266 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 376 220
zł.
Koszty operacyjne Marketing Match wyniosły 4 018 816
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
161 010 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 376 220 zł w 2024 roku
• 1 357 850 zł w 2023 roku
• 1 402 720 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
934 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
35% w 2023 roku
•
37% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing Match wyniosła 1 199 357 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 199 357 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 199 357 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 833 960 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 365 397 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 124 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 199 357 zł w 2024 roku.
• 1 035 284 zł w 2023 roku.
• 1 162 321 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing Match wyniosły 365 397 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 199 357 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 365 397 zł w 2024 roku
• 397 177 zł w 2023 roku
• 402 465 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing Match wykazała przychody na poziomie 4 251 543 zł.
Organizacja zarobiła 212 719 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 866 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 195 853 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -771 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 866 zł w 2024 roku
• 2426 zł w 2023 roku
• 2089 zł w 2022 roku