MARKETING MATCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000581329
NIP
5213709802
REGON
362764040

Podsumowanie

aktywa
1 mln
przychód
3,9 mln
zysk
-2 tys.
wartość firmy
3,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. RAKOWIECKA, 41
Kod pocztowy
02-521
Rejestracja
2015-10-19
Rozpoczęcie działalności
2015-10-19
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.marketingmatch.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing match osiągnęła 3 877 943 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 877 943 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 879 691 zł.
Strata netto wyniosła 1749 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 423 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 877 943 zł w 2023 roku.
• 4 122 737 zł w 2022 roku.
• 2 963 041 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -18 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1749 zł w 2023 roku.
• 285 075 zł w 2022 roku.
• 125 685 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing match wynosi 3 063 876 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 9 694 857 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 260 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 063 876 zł w 2023 roku.
• 4 458 682 zł w 2022 roku.
• 2 834 185 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing match wyniosła 1 035 284 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 035 284 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 035 284 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 638 107 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 397 177 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 117 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 035 284 zł w 2023 roku.
• 1 162 321 zł w 2022 roku.
• 801 502 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing match wyniosły 397 177 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 035 284 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 397 177 zł w 2023 roku
• 402 465 zł w 2022 roku
• 326 721 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing match wykazała przychody na poziomie 3 877 943 zł.
Organizacja zarobiła 677 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2426 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1749 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 358% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3306 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2426 zł w 2023 roku
• 2089 zł w 2022 roku
• 7294 zł w 2021 roku

Organizacja Marketing match wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Padała Michał posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Okrój Filip posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Nycz Kamil posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.