OPTIMA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000256257
NIP
6792889103
REGON
120252088

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
4 mln
zysk
126 tys.
wartość firmy
4,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. PARKOWA, 16B
Kod pocztowy
30-538
Rejestracja
2006-05-08
Rozpoczęcie działalności
2006-06-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Optima marketing group osiągnęła 4 040 478 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 034 601 zł. Pozostałe przychody to 5877 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 908 985 zł.
Zysk netto wyniósł 125 615 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 338 737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 040 478 zł w 2022 roku.
• 4 421 917 zł w 2021 roku.
• 2 898 456 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -12 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 125 615 zł w 2022 roku.
• 130 231 zł w 2021 roku.
• 321 938 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Optima marketing group wynosi 4 107 698 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 911 585 zł a 10 101 194 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 271 428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 107 698 zł w 2022 roku.
• 4 286 700 zł w 2021 roku.
• 3 940 217 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Optima marketing group wyniosła 1 543 177 zł.
a
ktywa trwałe to 147 956 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 395 221 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 543 177 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 215 446 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 327 730 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 132 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 543 177 zł w 2022 roku.
• 1 407 644 zł w 2021 roku.
• 1 116 187 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Optima marketing group wyniosły 327 730 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 543 177 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 327 730 zł w 2022 roku
• 317 201 zł w 2021 roku
• 155 975 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 14% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Optima marketing group wykazała przychody na poziomie 4 040 478 zł.
Organizacja zarobiła 143 727 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 112 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 125 615 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4617 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 112 zł w 2022 roku
• 16 170 zł w 2021 roku
• 36 862 zł w 2020 roku

Organizacja Optima marketing group wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Banaś Tomasz posiada 700 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Banaś Renata posiada 300 udziałów, które stanowią 30% firmy.