PROMO MAKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000866543
NIP
5213910823
REGON
387420765

Podsumowanie

aktywa
593 tys.
przychód
3,4 mln
zysk
146 tys.
wartość firmy
3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JÓZEFA PIUSA DZIEKOŃSKIEGO, 1
Kod pocztowy
00-728
Rejestracja
2020-10-26
Rozpoczęcie działalności
2020-10-26
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promo makers osiągnęła 3 414 771 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 618 811 zł. Pozostałe przychody to 795 960 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 472 734 zł.
Zysk netto wyniósł 146 077 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 707 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 414 771 zł w 2022 roku.
• 3 397 098 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 73 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 077 zł w 2022 roku.
• 38 377 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo makers wynosi 3 021 660 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 160 840 zł a 8 536 928 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 499 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 021 660 zł w 2022 roku.
• 2 469 525 zł w 2021 roku.
• 22 500 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promo makers wyniosła 592 839 zł.
a
ktywa trwałe to 130 232 zł.
a
ktywa obrotowe to 462 606 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 592 839 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 214 454 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 378 385 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 281 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 592 839 zł w 2022 roku.
• 580 658 zł w 2021 roku.
• 30 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promo makers wyniosły 378 385 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 592 839 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 189 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 378 385 zł w 2022 roku
• 512 281 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promo makers wykazała przychody na poziomie 3 414 771 zł.
Organizacja zarobiła 146 417 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 340 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 077 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 170 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 340 zł w 2022 roku
• 185 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Promo makers wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Madajczyk Przemysław posiada 1 udział, który stanowi 50% firmy.
Frąckiewicz Dawid posiada 1 udział, który stanowi 50% firmy.