Organizacja Promo makers osiągnęła 3 414 771 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 618 811 zł. Pozostałe przychody to 795 960 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 472 734 zł.
Zysk netto wyniósł 146 077 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 707 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 414 771 zł w 2022 roku.
• 3 397 098 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 73 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 077 zł w 2022 roku.
• 38 377 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo makers wynosi 3 021 660 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
160 840 zł a 8 536 928 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 499 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 021 660 zł w 2022 roku.
• 2 469 525 zł w 2021 roku.
• 22 500 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promo makers wyniosła 592 839 zł.
a
ktywa trwałe to 130 232 zł.
a
ktywa obrotowe to 462 606 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 592 839 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 214 454 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 378 385 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 281 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 592 839 zł w 2022 roku.
• 580 658 zł w 2021 roku.
• 30 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promo makers wyniosły 378 385 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 592 839 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 189 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 378 385 zł w 2022 roku
• 512 281 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promo makers wykazała przychody na poziomie 3 414 771 zł.
Organizacja zarobiła 146 417 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 340 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 077 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 170 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 340 zł w 2022 roku
• 185 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku