"OOH MEDIA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NBU SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000811540
NIP
5272910196
REGON
384753785

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
1,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
676 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
211 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PAŃSKA, 73
Kod pocztowy
00-834
Rejestracja
2019-10-30
Rozpoczęcie działalności
2019-10-30
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja OOH Media Polska NBU osiągnęła 676 429 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 676 429 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 465 421 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 211 008 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 112 738 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 676 429 zł w 2024 roku.
• 248 000 zł w 2023 roku.
• 157 798 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 35 168 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 008 zł w 2024 roku.
• 20 687 zł w 2023 roku.
• -338 381 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT OOH Media Polska NBU wynosi 215 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA OOH Media Polska NBU wynosi 216 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji OOH Media Polska NBU wynosi 1 951 728 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 656 745 zł a 3 502 638 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 325 288 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 951 728 zł w 2024 roku.
• 746 569 zł w 2023 roku.
• 632 047 zł w 2022 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji OOH Media Polska NBU wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,144% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji OOH Media Polska NBU wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,37% w 2023 roku.
• 0,98% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
OOH Media Polska NBU charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla OOH Media Polska NBU wynosi 100 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 20 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 302 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 20 tys. zł a 302 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 17 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 100 tys. zł w 2024 roku.
• 64 tys. zł w 2023 roku.
• 46 tys. zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 20 tys. zł w 2024 roku.
• 3 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 302 tys. zł w 2024 roku.
• 228 tys. zł w 2023 roku.
• 246 tys. zł w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 380 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne OOH Media Polska NBU wyniosły 461 271 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 0% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 63 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 380 zł w 2024 roku
• 9995 zł w 2023 roku
• 5396 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 4% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów OOH Media Polska NBU wyniosła 1 893 809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 12 845 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 880 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 893 809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 875 659 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 018 150 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 315 635 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 893 809 zł w 2024 roku.
• 1 752 867 zł w 2023 roku.
• 1 553 387 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 31%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania OOH Media Polska NBU wyniosły 1 018 150 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 893 809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 169 692 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 018 150 zł w 2024 roku
• 1 088 215 zł w 2023 roku
• 850 923 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2024 roku
• 62% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja OOH Media Polska NBU wykazała przychody na poziomie 676 429 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 215 158 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 4150 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 008 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 692 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4150 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja OOH Media Polska NBU wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do "OOH MEDIA POLSKA"

Organizacja Numer KRS
1
0000039834
2
0000950105
3
0000429698
4
0000858568
5
0000290504
6
0000294796
7
0000554218
8
0000707527
9
0000507773
10
0000337048
11
0000301368
12
0000292923
13
0000353292
14
0000580927
15
0000617401
16
0000425312
17
0000447238
18
0000810363
19
0000551921
20
0000122579
21
0000364253
22
0000185493
23
0000985270
24
0000270613
25
0000549549
26
0000662327
27
0000246080
28
0000286215
29
0000219802
30
0000827334