UNION MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000824723
NIP
9522203468
REGON
385382368

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
2,5 mln
zysk
504 tys.
wartość firmy
4,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHMIELNA, 2
Kod pocztowy
00-020
Rejestracja
2020-01-22
Rozpoczęcie działalności
2020-01-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.unionmedia.pl
Email
spolka@unionmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: Union Media to dynamicznie rozwijająca się agencja marketingowa, która oferuje ...
W skrócie
  • Marketing internetowy: e-commerce, reklama online, optymalizacja stron
  • Prowadzenie kampanii Allegro Ads i Google Ads
  • Szeroka współpraca z krajowymi wydawcami
  • Indywidualne podejście, pełne wsparcie i regularne raportowanie
  • Szybkie uruchamianie kampanii, nawet w 24 godziny

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Union media osiągnęła 2 495 128 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 495 124 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 990 688 zł.
Zysk netto wyniósł 504 436 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 536 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 495 128 zł w 2022 roku.
• 1 958 482 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 108 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 504 436 zł w 2022 roku.
• 395 887 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Union media wynosi 4 259 996 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 578 833 zł a 7 062 106 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 948 067 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 259 996 zł w 2022 roku.
• 3 311 929 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Union media wyniosła 1 241 231 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 241 231 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 241 231 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 771 777 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 469 454 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 499 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 241 231 zł w 2022 roku.
• 741 652 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Union media wyniosły 469 454 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 241 231 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 291 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 469 454 zł w 2022 roku
• 178 016 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Union media wykazała przychody na poziomie 2 495 128 zł.
Organizacja zarobiła 557 010 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 52 574 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 504 436 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 923 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 52 574 zł w 2022 roku
• 40 651 zł w 2021 roku

Organizacja Union media wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kosiński Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wróblewska Martyna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.