LIQUID ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000735737
NIP
7010826366
REGON
380486643

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
4,9 mln
zysk
215 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KOSZYKOWA, 61
Kod pocztowy
00-667
Rejestracja
2018-06-12
Rozpoczęcie działalności
2018-06-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI JEST SAMODZIELNIE UPRAWNIONY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Liquid advertising osiągnęła 4 883 469 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 883 469 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 668 292 zł.
Zysk netto wyniósł 215 177 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 813 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 883 469 zł w 2023 roku.
• 4 181 042 zł w 2022 roku.
• 3 308 214 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 35 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 215 177 zł w 2023 roku.
• 175 881 zł w 2022 roku.
• 145 999 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Liquid advertising wynosi 4 686 305 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 569 951 zł a 12 208 673 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 781 051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 686 305 zł w 2023 roku.
• 3 899 454 zł w 2022 roku.
• 3 066 129 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Liquid advertising wyniosła 1 500 653 zł.
a
ktywa trwałe to 155 295 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 345 358 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 500 653 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 759 934 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 740 719 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 250 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 500 653 zł w 2023 roku.
• 1 120 288 zł w 2022 roku.
• 696 802 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Liquid advertising wyniosły 740 719 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 500 653 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 123 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 740 719 zł w 2023 roku
• 575 531 zł w 2022 roku
• 327 927 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Liquid advertising wykazała przychody na poziomie 4 883 469 zł.
Organizacja zarobiła 232 455 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 278 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 215 177 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2880 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 278 zł w 2023 roku
• 22 954 zł w 2022 roku
• 11 535 zł w 2021 roku

Organizacja Liquid advertising wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Liquid Advertising Inc. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.