MUSIC MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000231792
NIP
5213334704
REGON
140079214

Podsumowanie

aktywa
4,3 mln
przychód
9,6 mln
zysk
511 tys.
wartość firmy
10,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WYGLĘDOWSKA, 10
Kod pocztowy
02-654
Rejestracja
2005-04-05
Rozpoczęcie działalności
2005-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM;

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Music marketing osiągnęła 9 624 403 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 558 050 zł. Pozostałe przychody to 66 353 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 046 656 zł.
Zysk netto wyniósł 511 394 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 301 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 624 403 zł w 2022 roku.
• 1 257 666 zł w 2021 roku.
• 4 715 816 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 61 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 511 394 zł w 2022 roku.
• 52 969 zł w 2021 roku.
• 21 279 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Music marketing wynosi 10 495 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 033 334 zł a 24 061 007 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 751 537 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 495 180 zł w 2022 roku.
• 2 700 107 zł w 2021 roku.
• 4 839 054 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Music marketing wyniosła 4 277 317 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 277 317 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 277 317 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 711 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 566 205 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 299 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 277 317 zł w 2022 roku.
• 3 445 687 zł w 2021 roku.
• 3 506 811 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Music marketing wyniosły 1 566 205 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 277 317 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -108 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 566 205 zł w 2022 roku
• 1 245 968 zł w 2021 roku
• 1 360 061 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Music marketing wykazała przychody na poziomie 9 624 403 zł.
Organizacja zarobiła 637 879 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 126 485 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 511 394 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 381 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 126 485 zł w 2022 roku
• 5233 zł w 2021 roku
• 11 575 zł w 2020 roku

Organizacja Music marketing wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Live Nation posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 20.10.2006 jest Live Nation kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.04.2005 do 20.10.2006 był Live Nation kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.04.2005 do 29.04.2005 najwięcej udziałów posiadał Live Nation . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.