MUSIC MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000231792NIP
5213334704REGON
140079214
Podsumowanie
aktywa
4,3 mln
przychód
9,6 mln
zysk
511 tys.
wartość firmy
10,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WYGLĘDOWSKA, 10
Kod pocztowy
02-654
Rejestracja
2005-04-05
Rozpoczęcie działalności
2005-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM;
Organizacja Music marketing osiągnęła 9 624 403 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 558 050 zł. Pozostałe przychody to 66 353 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 046 656 zł.
Zysk netto wyniósł 511 394 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 301 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 624 403 zł w 2022 roku.
• 1 257 666 zł w 2021 roku.
• 4 715 816 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 511 394 zł w 2022 roku.
• 52 969 zł w 2021 roku.
• 21 279 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Music marketing wynosi 10 495 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 033 334 zł a 24 061 007 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 751 537 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 495 180 zł w 2022 roku.
• 2 700 107 zł w 2021 roku.
• 4 839 054 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Music marketing wyniosła 4 277 317 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 277 317 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 277 317 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 711 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 566 205 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 299 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 277 317 zł w 2022 roku.
• 3 445 687 zł w 2021 roku.
• 3 506 811 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Music marketing wyniosły 1 566 205 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 277 317 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -108 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 566 205 zł w 2022 roku
• 1 245 968 zł w 2021 roku
• 1 360 061 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Music marketing wykazała przychody na poziomie 9 624 403 zł.
Organizacja zarobiła 637 879 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 126 485 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 511 394 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 381 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 126 485 zł w 2022 roku
• 5233 zł w 2021 roku
• 11 575 zł w 2020 roku