RADIOWA AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000722714
NIP
6312679128
REGON
369980969

Podsumowanie

aktywa
4,6 mln
przychód
4,9 mln
zysk
680 tys.
wartość firmy
9,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI, 1C
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2018-04-17
Rozpoczęcie działalności
2018-04-17
Kapitał zakładowy
1519300,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI MOGĄ BYĆ SKŁADANE JEDNOOSOBOWO PRZEZ CZŁONKÓW ZARZĄDU BĄDŹ PROKURENTA
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Radiowa agencja reklamowa osiągnęła 4 849 321 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 849 321 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 169 477 zł.
Zysk netto wyniósł 679 844 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 969 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 849 321 zł w 2022 roku.
• 3 839 896 zł w 2021 roku.
• 3 218 637 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 135 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 679 844 zł w 2022 roku.
• 612 771 zł w 2021 roku.
• 438 125 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Radiowa agencja reklamowa wynosi 9 046 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 093 831 zł a 16 500 430 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 809 217 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 046 085 zł w 2022 roku.
• 7 594 962 zł w 2021 roku.
• 6 022 629 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Radiowa agencja reklamowa wyniosła 4 620 787 zł.
a
ktywa trwałe to 1 750 188 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 870 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 620 787 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 125 107 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 495 680 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 924 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 620 787 zł w 2022 roku.
• 3 918 519 zł w 2021 roku.
• 3 172 347 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Radiowa agencja reklamowa wyniosły 495 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 620 787 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 99 136 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 495 680 zł w 2022 roku
• 473 255 zł w 2021 roku
• 339 854 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Radiowa agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 4 849 321 zł.
Organizacja zarobiła 755 976 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 76 132 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 679 844 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 226 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 76 132 zł w 2022 roku
• 62 184 zł w 2021 roku
• 44 210 zł w 2020 roku

Organizacja Radiowa agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Radio Park posiada 30286 udziałów, które stanowią 99.7% firmy.
Największym udziałowcem od 12.04.2019 jest Radio Park kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.04.2018 do 12.04.2019 był P******* M******** kontrolując 45% udziałów.