Organizacja Radiowa agencja reklamowa osiągnęła 4 849 321 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 849 321 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 169 477 zł.
Zysk netto wyniósł 679 844 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 969 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 849 321 zł w 2022 roku.
• 3 839 896 zł w 2021 roku.
• 3 218 637 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 135 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 679 844 zł w 2022 roku.
• 612 771 zł w 2021 roku.
• 438 125 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Radiowa agencja reklamowa wynosi 9 046 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 093 831 zł a 16 500 430 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 809 217 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 046 085 zł w 2022 roku.
• 7 594 962 zł w 2021 roku.
• 6 022 629 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Radiowa agencja reklamowa wyniosła 4 620 787 zł.
a
ktywa trwałe to 1 750 188 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 870 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 620 787 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 125 107 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 495 680 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 924 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 620 787 zł w 2022 roku.
• 3 918 519 zł w 2021 roku.
• 3 172 347 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Radiowa agencja reklamowa wyniosły 495 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 620 787 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 99 136 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 495 680 zł w 2022 roku
• 473 255 zł w 2021 roku
• 339 854 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Radiowa agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 4 849 321 zł.
Organizacja zarobiła 755 976 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 76 132 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 679 844 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 226 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 76 132 zł w 2022 roku
• 62 184 zł w 2021 roku
• 44 210 zł w 2020 roku