Organizacja Radiowa Agencja Reklamowa osiągnęła 6 236 606 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 228 318 zł. Pozostałe przychody to 8287 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 283 755 zł.
Zysk netto wyniósł 944 563 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 890 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 236 606 zł w 2024 roku.
• 5 501 767 zł w 2023 roku.
• 4 849 321 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 134 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 944 563 zł w 2024 roku.
• 732 380 zł w 2023 roku.
• 679 844 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Radiowa Agencja Reklamowa wynosi 1,03 mln zł.
EBITDA Radiowa Agencja Reklamowa wynosi 1,05 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Radiowa Agencja Reklamowa wynosi 12 287 527 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 351 538 zł a 23 208 202 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 755 361 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 287 527 zł w 2024 roku.
• 10 240 481 zł w 2023 roku.
• 9 046 085 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Radiowa Agencja Reklamowa wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,122% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Radiowa Agencja Reklamowa wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Radiowa Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Radiowa Agencja Reklamowa wynosi 433 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 155 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,16 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 155 tys. zł a 1,16 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
62 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 433 tys. zł w 2024 roku.
• 334 tys. zł w 2023 roku.
• 374 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 155 tys. zł w 2024 roku.
• 125 tys. zł w 2023 roku.
• 115 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,16 mln zł w 2024 roku.
• 971 tys. zł w 2023 roku.
• 831 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 704 177
zł.
Koszty operacyjne Radiowa Agencja Reklamowa wyniosły 5 197 070
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
100 597 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 704 177 zł w 2024 roku
• 463 423 zł w 2023 roku
• 291 225 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Radiowa Agencja Reklamowa wyniosła 6 881 471 zł.
a
ktywa trwałe to 3 921 309 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 960 162 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 881 471 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 802 051 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 079 420 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 983 067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 881 471 zł w 2024 roku.
• 6 070 559 zł w 2023 roku.
• 4 620 787 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Radiowa Agencja Reklamowa wyniosły 1 079 420 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 881 471 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 154 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 079 420 zł w 2024 roku
• 1 213 071 zł w 2023 roku
• 495 680 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Radiowa Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 6 236 606 zł.
Organizacja zarobiła 1 039 536 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 94 973 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 944 563 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 568 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 94 973 zł w 2024 roku
• 79 348 zł w 2023 roku
• 76 132 zł w 2022 roku