MEDIA IN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000499301
NIP
5252580407
REGON
147114480

Podsumowanie

aktywa
4,8 mln
przychód
13,7 mln
zysk
-950
wartość firmy
10,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 47
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2014-02-24
Rozpoczęcie działalności
2014-02-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media in osiągnęła 13 721 137 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 721 137 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 722 087 zł.
Strata netto wyniosła 950 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 998 168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 721 137 zł w 2023 roku.
• 11 704 387 zł w 2022 roku.
• 10 386 044 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -29 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -950 zł w 2023 roku.
• 13 640 zł w 2022 roku.
• 1 563 789 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media in wynosi 10 360 571 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 34 302 843 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 392 285 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 360 571 zł w 2023 roku.
• 9 074 708 zł w 2022 roku.
• 14 386 178 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media in wyniosła 4 795 184 zł.
a
ktywa trwałe to 702 946 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 092 238 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 795 184 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 617 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 177 656 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 625 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 795 184 zł w 2023 roku.
• 3 647 201 zł w 2022 roku.
• 4 236 127 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media in wyniosły 3 177 656 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 795 184 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 388 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 177 656 zł w 2023 roku
• 2 024 236 zł w 2022 roku
• 2 626 802 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media in wykazała przychody na poziomie 13 721 137 zł.
Organizacja zarobiła 11 844 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 794 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -950 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 108% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3021 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 794 zł w 2023 roku
• 7081 zł w 2022 roku
• 8346 zł w 2021 roku

Organizacja Media in wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pawluczuk Agnieszka posiada 499 udziałów, które stanowią 99.8% firmy.
Największym udziałowcem od 21.12.2016 jest Pawluczuk Agnieszka kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.10.2014 do 21.12.2016 była Pawluczuk Agnieszka kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 24.02.2014 do 03.10.2014 najwięcej udziałów posiadała Pawluczuk Agnieszka . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.