"TANGO" - AGENCJA REKLAMOWA, M. MARCINIAK I S-KA, SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000211900
NIP
7251000573
REGON
470818564

Podsumowanie

aktywa
4,6 mln
przychód
9,9 mln
zysk
388 tys.
wartość firmy
9,7 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. DR. SEWERYNA STERLINGA, 27/29
Kod pocztowy
90-212
Rejestracja
2004-07-05
Rozpoczęcie działalności
1993-12-28
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka, osiągnęła 9 875 958 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 875 958 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 488 331 zł.
Zysk netto wyniósł 387 627 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 418 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 875 958 zł w 2023 roku.
• 8 049 316 zł w 2022 roku.
• 6 556 038 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 627 zł w 2023 roku.
• 971 012 zł w 2022 roku.
• 369 794 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka, wynosi 9 659 284 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 524 802 zł a 24 689 895 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 234 494 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 659 284 zł w 2023 roku.
• 10 632 285 zł w 2022 roku.
• 6 503 637 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka, wyniosła 4 575 602 zł.
a
ktywa trwałe to 2 635 811 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 939 790 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 575 602 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 033 070 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 542 532 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 91 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 575 602 zł w 2023 roku.
• 4 404 153 zł w 2022 roku.
• 3 652 066 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka, wyniosły 2 542 532 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 575 602 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 157 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 542 532 zł w 2023 roku
• 2 561 450 zł w 2022 roku
• 2 780 375 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka, wykazała przychody na poziomie 9 875 958 zł.
Organizacja zarobiła 418 232 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 605 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 627 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 605 zł w 2023 roku
• 12 097 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka, wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki