"ABC 4 BRANDS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000379243
NIP
9521697505
REGON
012931150

Podsumowanie

aktywa
4 mln
przychód
11,8 mln
zysk
152 tys.
wartość firmy
10,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KRAKOWIAKÓW, 50
Kod pocztowy
02-255
Rejestracja
2011-02-25
Rozpoczęcie działalności
2011-03-01
Kapitał zakładowy
315000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB WSPÓLNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "abc 4 brands" osiągnęła 11 816 864 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 787 515 zł. Pozostałe przychody to 29 348 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 635 890 zł.
Zysk netto wyniósł 151 625 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 890 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 816 864 zł w 2022 roku.
• 11 608 045 zł w 2021 roku.
• 12 270 314 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -28 666 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 151 625 zł w 2022 roku.
• 554 455 zł w 2021 roku.
• 719 744 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "abc 4 brands" wynosi 10 847 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 516 249 zł a 29 542 159 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 850 970 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 847 493 zł w 2022 roku.
• 12 205 881 zł w 2021 roku.
• 12 892 710 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "abc 4 brands" wyniosła 3 948 411 zł.
a
ktywa trwałe to 51 861 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 896 550 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 948 411 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 150 779 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 797 632 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 495 740 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 948 411 zł w 2022 roku.
• 3 697 483 zł w 2021 roku.
• 4 716 898 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "abc 4 brands" wyniosły 797 632 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 948 411 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 797 632 zł w 2022 roku
• 698 329 zł w 2021 roku
• 2 272 198 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "abc 4 brands" wykazała przychody na poziomie 11 816 864 zł.
Organizacja zarobiła 202 179 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 554 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 151 625 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 111 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 554 zł w 2022 roku
• 64 265 zł w 2021 roku
• 191 280 zł w 2020 roku

Organizacja "abc 4 brands" wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Frątczak Tomasz posiada 37 udziałów, które stanowią 29.4% firmy.
Jędrychowski Radosław posiada 26 udziałów, które stanowią 20.6% firmy.
Bęczkowska Marzena posiada 18 udziałów, które stanowią 14.3% firmy.
Największym udziałowcem od 18.09.2014 jest Frątczak Tomasz kontrolujący 29% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2013 do 18.09.2014 był Frątczak Tomasz kontrolując 29% udziałów.
W okresie od 11.05.2013 do 10.06.2013 najwięcej udziałów posiadał Frątczak Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 29%.