"TELE MEDIA HOUSE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000225762
NIP
6112538297
REGON
231234578

Podsumowanie

aktywa
306 tys.
przychód
663 tys.
zysk
143 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
JELENIA GÓRA
Adres
UL. 1 MAJA, 27
Kod pocztowy
58-500
Rejestracja
2005-01-07
Rozpoczęcie działalności
2004-12-09
Kapitał zakładowy
500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "tele media house" osiągnęła 662 681 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 662 681 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 519 806 zł.
Zysk netto wyniósł 142 875 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 66 664 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 662 681 zł w 2023 roku.
• 465 654 zł w 2022 roku.
• 419 738 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 142 875 zł w 2023 roku.
• 53 292 zł w 2022 roku.
• 10 609 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "tele media house" wynosi 1 230 561 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 217 272 zł a 2 000 256 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 142 710 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 230 561 zł w 2023 roku.
• 633 721 zł w 2022 roku.
• 392 409 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "tele media house" wyniosła 306 251 zł.
a
ktywa trwałe to 88 322 zł.
a
ktywa obrotowe to 217 929 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 306 251 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 289 696 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 555 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 42 886 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 306 251 zł w 2023 roku.
• 190 608 zł w 2022 roku.
• 225 772 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "tele media house" wyniosły 16 555 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 306 251 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 555 zł w 2023 roku
• 43 787 zł w 2022 roku
• 132 244 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "tele media house" wykazała przychody na poziomie 662 681 zł.
Organizacja zarobiła 148 256 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5381 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 142 875 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 128 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5381 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "tele media house" wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Agencja Reklamy I Promocji "dami" posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 12.07.2012 jest Agencja Reklamy I Promocji "dami" kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.06.2012 do 12.07.2012 był Agencja Reklamy I Promocji "dami" kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 19.10.2011 do 13.06.2012 najwięcej udziałów posiadał Agencja Reklamy I Promocji "dami" . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.