AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI "DAMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000027887
NIP
6112321497
REGON
230882743

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
929 tys.
zysk
-286 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
JELENIA GÓRA
Adres
KILIŃSKIEGO, 4
Kod pocztowy
58-500
Rejestracja
2001-07-16
Rozpoczęcie działalności
2000-01-03
Kapitał zakładowy
101500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.tvdami.eu
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA I PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamy i promocji "dami" osiągnęła 928 757 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 927 400 zł. Pozostałe przychody to 1356 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 213 886 zł.
Strata netto wyniosła 286 486 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -257 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 928 757 zł w 2019 roku.
• 1 145 111 zł w 2018 roku.
• 1 336 195 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -23 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -286 486 zł w 2019 roku.
• 1101 zł w 2018 roku.
• -109 941 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamy i promocji "dami" wynosi 1 573 567 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 090 114 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -320 742 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 573 567 zł w 2019 roku.
• 1 937 073 zł w 2018 roku.
• 2 059 231 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamy i promocji "dami" wyniosła 1 337 464 zł.
a
ktywa trwałe to 1 047 595 zł.
a
ktywa obrotowe to 289 869 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 337 464 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 272 529 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 64 935 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -219 837 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 337 464 zł w 2019 roku.
• 1 603 982 zł w 2018 roku.
• 1 610 021 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -31%.
Marża netto wyniosła -31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamy i promocji "dami" wyniosły 64 935 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 337 464 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -21 504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 64 935 zł w 2019 roku
• 44 968 zł w 2018 roku
• 52 108 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2019 roku
• 3% w 2018 roku
• 3% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamy i promocji "dami" wykazała przychody na poziomie 928 757 zł.
Organizacja zarobiła -286 486 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -286 486 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Agencja reklamy i promocji "dami" wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Błażejczyk Krzysztof posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.04.2024 jest Błażejczyk Krzysztof kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.01.2014 do 30.04.2024:
• Wachowicz Kacper (50% udziałów)
• Wachowicz Oliwia (50% udziałów)
• Wachowicz Małgorzata (50% udziałów)
W okresie od 27.11.2002 do 30.01.2014 najwięcej udziałów posiadał Wachowicz Maciej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.