MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000182119
NIP
1132470708
REGON
015603280

Podsumowanie

aktywa
4 mln
przychód
24 tys.
zysk
-239 tys.
wartość firmy
16 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 179
Kod pocztowy
02-222
Rejestracja
2003-12-09
Rozpoczęcie działalności
2003-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media markt polska osiągnęła 24 234 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 234 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 262 944 zł.
Strata netto wyniosła 238 710 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -219 353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 234 zł w 2022 roku.
• 2 909 818 zł w 2021 roku.
• 64 846 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -213 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -238 710 zł w 2022 roku.
• 191 958 zł w 2021 roku.
• -825 984 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 16 156 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 60 584 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -940 335 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 156 zł w 2022 roku.
• 2 707 709 zł w 2021 roku.
• 43 231 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 3 995 313 zł.
a
ktywa trwałe to 3 367 813 zł.
a
ktywa obrotowe to 627 500 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 995 313 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -663 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 659 154 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 545 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 995 313 zł w 2022 roku.
• 4 210 399 zł w 2021 roku.
• 4 579 796 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła -985%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -211.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media markt polska wyniosły 4 659 154 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 995 313 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 854 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 659 154 zł w 2022 roku
• 4 635 530 zł w 2021 roku
• 5 196 885 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2022 roku
• 110% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 24 234 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Media Saturn Holding Polska posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.02.2005 jest Media Saturn Holding Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.12.2003 do 22.02.2005 była Media Saturn Holding Polska kontrolująca 99% udziałów.