SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, LUB 2) DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB 3) KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Euco Marketing osiągnęła 23 137 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 23 137 zł.
Całkowite koszty wyniosły 942 294 zł.
Strata netto wyniosła 942 294 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -184 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 137 zł w 2024 roku.
• 81 740 zł w 2023 roku.
• 108 252 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -96 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -942 294 zł w 2024 roku.
• -305 527 zł w 2023 roku.
• -18 762 934 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euco Marketing wynosi 15 425 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 57 842 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -123 009 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 425 zł w 2024 roku.
• 54 493 zł w 2023 roku.
• 72 168 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euco Marketing wynosi 7,8%. To oznacza, że firma ma szansę 7,8% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 7,8% w 2024 roku.
• 5,4% w 2023 roku.
• 9,3% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Euco Marketing charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-27 245 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 25 557 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
77% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euco Marketing wyniosła 71 244 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 32 121 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 123 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 244 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -12 351 607 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 422 851 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -358 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 244 zł w 2024 roku.
• 1 034 847 zł w 2023 roku.
• 1 216 727 zł w 2022 roku.
Organizacja Euco Marketing wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.