PROLICHT REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000057700
NIP
7541012314
REGON
530989182

Podsumowanie

aktywa
77,5 mln
przychód
107 mln
zysk
-909 tys.
wartość firmy
82,4 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
OZIMEK
Adres
DWORCOWA, 1
Kod pocztowy
46-040
Rejestracja
2001-10-29
Rozpoczęcie działalności
1995-03-22
Kapitał zakładowy
9006000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Prolicht reklama osiągnęła 106 973 737 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 106 973 549 zł. Pozostałe przychody to 188 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 882 657 zł.
Strata netto wyniosła 909 109 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 70 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 106 973 737 zł w 2022 roku.
• 79 283 349 zł w 2021 roku.
• 71 219 788 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -653 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -909 109 zł w 2022 roku.
• -2 836 514 zł w 2021 roku.
• -2 496 757 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prolicht reklama wynosi 82 389 683 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 267 434 342 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 451 982 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 389 683 zł w 2022 roku.
• 64 263 399 zł w 2021 roku.
• 61 015 077 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Prolicht reklama wyniosła 77 487 511 zł.
a
ktywa trwałe to 19 947 522 zł.
a
ktywa obrotowe to 57 539 988 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 77 487 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 765 145 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 722 365 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 743 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 77 487 511 zł w 2022 roku.
• 59 470 752 zł w 2021 roku.
• 52 687 623 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Prolicht reklama wyniosły 62 722 365 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 77 487 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 560 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 722 365 zł w 2022 roku
• 44 260 308 zł w 2021 roku
• 34 640 665 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Prolicht reklama wykazała przychody na poziomie 106 973 737 zł.
Organizacja zarobiła -742 143 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 166 966 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -909 109 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -105 190 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 166 966 zł w 2022 roku
• 297 417 zł w 2021 roku
• 230 341 zł w 2020 roku

Organizacja Prolicht reklama wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Produkcja elektrycznego sprzętu oświetleniowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Prolicht Gmbh posiada 18012 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.05.2023 jest Prolicht Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.06.2022 do 17.05.2023 był Prolicht Gmbh kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 30.03.2022 do 06.06.2022 najwięcej udziałów posiadał "prolicht Werbung" Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.