Organizacja Prolicht reklama osiągnęła 106 973 737 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 106 973 549 zł. Pozostałe przychody to 188 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 882 657 zł.
Strata netto wyniosła 909 109 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 106 973 737 zł w 2022 roku.
• 79 283 349 zł w 2021 roku.
• 71 219 788 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -653 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -909 109 zł w 2022 roku.
• -2 836 514 zł w 2021 roku.
• -2 496 757 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prolicht reklama wynosi 82 389 683 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 267 434 342 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 451 982 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 389 683 zł w 2022 roku.
• 64 263 399 zł w 2021 roku.
• 61 015 077 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Prolicht reklama wyniosła 77 487 511 zł.
a
ktywa trwałe to 19 947 522 zł.
a
ktywa obrotowe to 57 539 988 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 77 487 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 765 145 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 722 365 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 743 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 77 487 511 zł w 2022 roku.
• 59 470 752 zł w 2021 roku.
• 52 687 623 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Prolicht reklama wyniosły 62 722 365 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 77 487 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 560 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 722 365 zł w 2022 roku
• 44 260 308 zł w 2021 roku
• 34 640 665 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Prolicht reklama wykazała przychody na poziomie 106 973 737 zł.
Organizacja zarobiła -742 143 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 166 966 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -909 109 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -105 190 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 166 966 zł w 2022 roku
• 297 417 zł w 2021 roku
• 230 341 zł w 2020 roku