Organizacja Tereny Weny Agencja Reklamowa osiągnęła 1 456 072 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 456 072 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 342 816 zł.
Zysk netto wyniósł 113 256 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 242 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 456 072 zł w 2024 roku.
• 1 209 326 zł w 2023 roku.
• 1 174 921 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 113 256 zł w 2024 roku.
• 34 288 zł w 2023 roku.
• 76 329 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Tereny Weny Agencja Reklamowa wynosi 124 tys. zł.
EBITDA Tereny Weny Agencja Reklamowa wynosi 124 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tereny Weny Agencja Reklamowa wynosi 1 639 676 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
215 938 zł a 3 640 181 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 273 279 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 639 676 zł w 2024 roku.
• 1 100 079 zł w 2023 roku.
• 1 219 594 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tereny Weny Agencja Reklamowa wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Tereny Weny Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 96 320
zł.
Koszty operacyjne Tereny Weny Agencja Reklamowa wyniosły 1 331 773
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 053 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 96 320 zł w 2024 roku
• 105 775 zł w 2023 roku
• 91 931 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tereny Weny Agencja Reklamowa wyniosła 483 647 zł.
a
ktywa obrotowe to 483 647 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 483 647 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 287 917 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 195 730 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 80 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 483 647 zł w 2024 roku.
• 431 799 zł w 2023 roku.
• 332 619 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tereny Weny Agencja Reklamowa wyniosły 195 730 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 483 647 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 622 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 195 730 zł w 2024 roku
• 222 850 zł w 2023 roku
• 157 958 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tereny Weny Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 1 456 072 zł.
Organizacja zarobiła 124 280 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 024 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 113 256 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1837 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 024 zł w 2024 roku
• 3418 zł w 2023 roku
• 7006 zł w 2022 roku