REKLAMIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000747125
NIP
9372716389
REGON
381171150

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
356 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
1,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
173 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
1,7 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
UL. MAKÓW, 55
Kod pocztowy
43-300
Rejestracja
2018-08-31
Rozpoczęcie działalności
2018-08-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UMOCOWANY DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
  • Produkcja reklam wielkoformatowych
  • Projektowanie graficzne dla różnych nośników
  • Usługi druku wizytówek, ulotek, plakatów i banerów
  • Oklejanie folią pojazdów i witryn
  • Montaż, demontaż i wymiana reklam

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Reklamio osiągnęła 1 186 550 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 186 550 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 013 485 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 173 064 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 197 758 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 186 550 zł w 2024 roku.
• 1 053 625 zł w 2023 roku.
• 731 856 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 844 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 173 064 zł w 2024 roku.
• 26 216 zł w 2023 roku.
• 23 260 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Reklamio wynosi 1 669 842 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 186 552 zł a 2 966 374 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 278 307 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 669 842 zł w 2024 roku.
• 864 035 zł w 2023 roku.
• 618 038 zł w 2022 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Reklamio wynosi 3,09%. To oznacza, że firma ma szansę 3,09% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,316% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,09% w 2024 roku.
• 3,09% w 2023 roku.
• 3,09% w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reklamio wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Reklamio charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Reklamio wynosi 45 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 29 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 76 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 29 tys. zł a 76 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 8 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 45 tys. zł w 2024 roku.
• 18 tys. zł w 2023 roku.
• 11 tys. zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 29 tys. zł w 2024 roku.
• 4 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 76 tys. zł w 2024 roku.
• 42 tys. zł w 2023 roku.
• 29 tys. zł w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 243 098 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Reklamio wyniosły 994 061 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 24% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 40 516 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 243 098 zł w 2024 roku
• 233 909 zł w 2023 roku
• 166 561 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 24% w 2024 roku
• 23% w 2023 roku
• 24% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Reklamio wyniosła 356 369 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 30 239 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 326 130 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 356 369 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 248 736 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 107 633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 59 395 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 356 369 zł w 2024 roku.
• 396 890 zł w 2023 roku.
• 447 997 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Reklamio wyniosły 107 633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 356 369 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 939 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 107 633 zł w 2024 roku
• 321 218 zł w 2023 roku
• 398 541 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2024 roku
• 81% w 2023 roku
• 89% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Reklamio wykazała przychody na poziomie 1 186 550 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 192 488 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 19 424 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 173 064 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3237 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 424 zł w 2024 roku
• 3212 zł w 2023 roku
• 2741 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Reklamio wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pancerz Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 50.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gruszka Olaf posiada 50 udziałów, które stanowią 50.0% firmy.