Projektowanie logotypów i systemów identyfikacji wizualnej
Rebranding instytucji edukacyjnych oraz firm z różnych branż
Wspieranie marek w tworzeniu strategii marketingowych
Rozwój produktów i usług z indywidualnym podejściem do klienta
Rio Creativo jest agencją specjalizującą się w brandingowych oraz strategicznych działaniach, mającą na celu wspieranie rozwoju marek. Od 14 lat łączy różnorodne perspektywy, oferując kompleksowe usługi w zakresie projektowania logotypów, systemów identyfikacji wizualnej, kluczowych wizualizacji oraz opakowań sprzedażowych. Agencja z sukcesem realizuje projekty dla różnych sektorów, w tym z branży zdrowotnej, edukacyjnej oraz zoologicznej, czym przyczynia się do transformacji i nowego wizerunku swoich klientów. Do największych osiągnięć należy rebranding Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, wsparcie Grupy Słowik w kwestii ortopedii oraz stworzenie marki Fragnar, oferującej naturalne gryzaki dla psów. Misją Rio Creativo jest nie tylko estetyczne kreowanie wizerunku, ale także wprowadzanie strategii rozwijających firmy w obliczu różnych rynkowych wyzwań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja RIO Creativo osiągnęła 1 280 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 278 332 zł. Pozostałe przychody to 2178 zł.
Całkowite koszty wyniosły 914 565 zł.
Zysk netto wyniósł 363 768 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 640 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 280 510 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 181 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 363 768 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT RIO Creativo wynosi 374 tys. zł.
EBITDA RIO Creativo wynosi 374 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji RIO Creativo wynosi 2 619 069 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
310 326 zł a 5 092 746 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 309 535 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 619 069 zł w 2023 roku.
• 37 500 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji RIO Creativo wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,431% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 2,74% w 2022 roku.
• 2,74% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji RIO Creativo wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
RIO Creativo charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla RIO Creativo wynosi 74 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 38 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 145 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 38 tys. zł a 145 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
37 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 74 tys. zł w 2023 roku.
• 5 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 38 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 145 tys. zł w 2023 roku.
• 18 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 594 153
zł.
Koszty operacyjne RIO Creativo wyniosły 904 277
zł.
Wynagrodzenia stanowią 66%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
297 077 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 594 153 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
32.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
66% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów RIO Creativo wyniosła 473 200 zł.
a
ktywa obrotowe to 473 200 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 473 200 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 413 768 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 59 433 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 236 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 473 200 zł w 2023 roku.
• 50 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania RIO Creativo wyniosły 59 433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 473 200 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 59 433 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja RIO Creativo wykazała przychody na poziomie 1 280 510 zł.
Organizacja zarobiła 373 301 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 363 768 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4767 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9533 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku