BRASS CREATIVE WORKSHOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000475193
NIP
5223009029
REGON
146853809

Podsumowanie

aktywa
423 tys.
przychód
1,3 mln
zysk
72 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. LUSTRZANA, 12
Kod pocztowy
01-342
Rejestracja
2013-08-30
Rozpoczęcie działalności
2013-08-30
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brass creative workshop osiągnęła 1 287 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 287 823 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 216 281 zł.
Zysk netto wyniósł 71 542 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 167 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 287 823 zł w 2022 roku.
• 920 186 zł w 2021 roku.
• 1 047 901 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 71 542 zł w 2022 roku.
• 18 492 zł w 2021 roku.
• 162 345 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brass creative workshop wynosi 1 417 216 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 272 500 zł a 3 219 558 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 213 532 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 417 216 zł w 2022 roku.
• 906 269 zł w 2021 roku.
• 1 552 957 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brass creative workshop wyniosła 423 391 zł.
a
ktywa obrotowe to 423 391 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 423 391 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 363 333 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 60 058 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 405 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 423 391 zł w 2022 roku.
• 328 621 zł w 2021 roku.
• 342 640 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brass creative workshop wyniosły 60 058 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 423 391 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -36 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 60 058 zł w 2022 roku
• 36 829 zł w 2021 roku
• 69 340 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 20% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brass creative workshop wykazała przychody na poziomie 1 287 823 zł.
Organizacja zarobiła 81 536 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9994 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 71 542 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1809 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9994 zł w 2022 roku
• 1882 zł w 2021 roku
• 17 129 zł w 2020 roku

Organizacja Brass creative workshop wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Siczyński Tomasz posiada 18 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Janiszewski Paweł posiada 12 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 30.03.2015 jest Siczyński Tomasz kontrolujący 60% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.08.2013 do 30.03.2015:
• Siczyński Tomasz (40% udziałów)
• Janczyk Piotr (40% udziałów)