DIRECT MAILING SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000955288
NIP
5291839370
REGON
521311047

Podsumowanie

aktywa
394 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
50 tys.
wartość firmy
984 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
GRODZISK MAZOWIECKI
Adres
UL. M. LANGIEWICZA, 28
Kod pocztowy
05-825
Rejestracja
2022-02-21
Rozpoczęcie działalności
2022-02-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Direct mailing service osiągnęła 1 115 742 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 115 742 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 065 900 zł.
Zysk netto wyniósł 49 842 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 115 742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 115 742 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 49 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 49 842 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Direct mailing service wynosi 984 328 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 41 132 zł a 2 789 356 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 984 328 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 984 328 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Direct mailing service wyniosła 393 503 zł.
a
ktywa trwałe to 107 194 zł.
a
ktywa obrotowe to 286 309 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 393 503 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 338 661 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 393 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 393 503 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 90.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Direct mailing service wyniosły 338 661 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 393 503 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 338 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 338 661 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Direct mailing service wykazała przychody na poziomie 1 115 742 zł.
Organizacja zarobiła 56 436 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6594 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 49 842 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6594 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6594 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Direct mailing service wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Modrzewski Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Modrzewska Małgorzata posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.