SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja eventów, w tym konferencji i otwarć sklepów
Usługi marketingowe, w tym pozycjonowanie i reklama w Google
Tworzenie stron internetowych, portali i aplikacji mobilnych
Produkcja materiałów poligraficznych: wizytówek, ulotek, katalogów
Atrakcje eventowe, takie jak Flow Bike z dietetycznymi koktajlami
Flow Agency to dynamiczna agencja reklamowa, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze eventów oraz szerokiej gamie usług marketingowych. W swojej ofercie firma stawia na profesjonalizm, elastyczność oraz kreatywność, co pozwala jej dostosować się do różnorodnych potrzeb klientów z różnych branż. Flow Agency dysponuje zespołem utalentowanych specjalistów, w tym inżynierów oraz strategów, co pozwala na kompleksowe podejście do każdego projektu. Agencja organizuje różnorodne wydarzenia – od konferencji i gal, po otwarcia sklepów stacjonarnych, a także prowadzi akcje promocyjne. W zakresie marketingu oferuje usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych oraz kampaniami Google Ads, a także zajmuje się tworzeniem stron internetowych, portali oraz aplikacji. Flow Agency dostarcza również wysokiej jakości materiały poligraficzne oraz gadżety reklamowe, co wzmacnia wizerunek klientów na rynku. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko jakością świadczonych usług, ale także pasją do ciągłego doskonalenia i wprowadzania nowości. Dzięki różnorodnym inicjatywom, takim jak Flow Bike – atrakcja eventowa łącząca zdrowe koktajle z ekologicznością, firma jest w stanie oferować unikalne doświadczenia, które przyciągają uwagę uczestników wydarzeń.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Flow Agency osiągnęła 1 141 574 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 141 571 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 041 848 zł.
Zysk netto wyniósł 99 723 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 228 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 141 574 zł w 2024 roku.
• 844 965 zł w 2023 roku.
• 1 573 992 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 99 723 zł w 2024 roku.
• 21 327 zł w 2023 roku.
• 102 411 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Flow Agency wynosi 1 394 234 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
234 292 zł a 2 853 935 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 278 847 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 394 234 zł w 2024 roku.
• 808 117 zł w 2023 roku.
• 1 602 479 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Flow Agency wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Flow Agency charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 346 241
zł.
Koszty operacyjne Flow Agency wyniosły 1 031 639
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
69 248 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 346 241 zł w 2024 roku
• 240 952 zł w 2023 roku
• 195 266 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
29% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Flow Agency wyniosła 390 320 zł.
a
ktywa obrotowe to 390 320 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 390 320 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 312 390 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 77 930 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 78 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 390 320 zł w 2024 roku.
• 389 976 zł w 2023 roku.
• 347 719 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Flow Agency wyniosły 77 930 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 390 320 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 77 930 zł w 2024 roku
• 177 309 zł w 2023 roku
• 156 379 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2024 roku
• 45% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Flow Agency wykazała przychody na poziomie 1 141 574 zł.
Organizacja zarobiła 109 850 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 127 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 99 723 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2025 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 127 zł w 2024 roku
• 2502 zł w 2023 roku
• 10 332 zł w 2022 roku