SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU
Organizacja Agencja Marketingowa Creative Flow osiągnęła 1 360 292 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 354 876 zł. Pozostałe przychody to 5416 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 255 974 zł.
Zysk netto wyniósł 98 902 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 360 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 360 292 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 98 902 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 98 902 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Marketingowa Creative Flow wynosi 1 415 535 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
113 065 zł a 3 400 731 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 376 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 415 535 zł w 2024 roku.
• 38 888 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Marketingowa Creative Flow wynosi 35,7%. To oznacza, że firma ma szansę 35,7% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,921% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 35,7% w 2024 roku.
• 36,6% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Marketingowa Creative Flow wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,031% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Marketingowa Creative Flow charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Marketingowa Creative Flow wynosi 36 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 16 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 54 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 16 tys. zł a 54 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2023 a 2024 rokiem. Zmiana wynosi 31 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 36 tys. zł w 2024 roku.
• 5 tys. zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 16 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 54 tys. zł w 2024 roku.
• 18 tys. zł w 2023 roku.