"RESORT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000531949
NIP
7811903596
REGON
360213174

Podsumowanie

aktywa
607 tys.
przychód
3,1 mln
zysk
136 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. SENATORSKA, 36
Kod pocztowy
60-326
Rejestracja
2014-11-21
Rozpoczęcie działalności
2014-11-21
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ RESORT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "resort marketing osiągnęła 3 122 132 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 122 132 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 986 366 zł.
Zysk netto wyniósł 135 765 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 454 147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 122 132 zł w 2022 roku.
• 3 492 553 zł w 2021 roku.
• 1 428 671 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 27 802 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 135 765 zł w 2022 roku.
• 390 499 zł w 2021 roku.
• -255 854 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "resort marketing wynosi 2 783 509 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 159 026 zł a 7 805 329 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 443 069 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 783 509 zł w 2022 roku.
• 3 994 350 zł w 2021 roku.
• 952 447 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "resort marketing wyniosła 607 205 zł.
a
ktywa trwałe to 15 237 zł.
a
ktywa obrotowe to 591 968 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 607 205 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 212 035 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 395 170 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 90 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 607 205 zł w 2022 roku.
• 1 155 720 zł w 2021 roku.
• 92 653 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "resort marketing wyniosły 395 170 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 607 205 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 395 170 zł w 2022 roku
• 1 017 075 zł w 2021 roku
• 344 507 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 372% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "resort marketing wykazała przychody na poziomie 3 122 132 zł.
Organizacja zarobiła 135 765 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 135 765 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 32 968 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "resort marketing wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki