MEDIA CONTEXT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000813479
NIP
5213882038
REGON
384856150

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
3,3 mln
zysk
35 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMINIKAŃSKA, 21B
Kod pocztowy
02-738
Rejestracja
2019-11-13
Rozpoczęcie działalności
2019-11-13
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.mediacontext.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media context osiągnęła 3 247 909 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 247 587 zł. Pozostałe przychody to 322 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 212 214 zł.
Zysk netto wyniósł 35 373 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 082 636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 247 909 zł w 2022 roku.
• 8 971 022 zł w 2021 roku.
• 7 916 045 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 373 zł w 2022 roku.
• 115 941 zł w 2021 roku.
• 1 259 120 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media context wynosi 2 859 335 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 353 726 zł a 8 119 772 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 953 112 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 859 335 zł w 2022 roku.
• 6 974 933 zł w 2021 roku.
• 10 999 175 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media context wyniosła 1 101 918 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 101 918 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 101 918 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 736 762 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 365 156 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 367 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 101 918 zł w 2022 roku.
• 994 112 zł w 2021 roku.
• 2 326 871 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media context wyniosły 365 156 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 101 918 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 121 719 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 365 156 zł w 2022 roku
• 286 795 zł w 2021 roku
• 1 413 095 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media context wykazała przychody na poziomie 3 247 909 zł.
Organizacja zarobiła 46 520 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 147 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 373 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3716 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 147 zł w 2022 roku
• 5012 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media context wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki