Organizacja Media context osiągnęła 3 247 909 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 247 587 zł. Pozostałe przychody to 322 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 212 214 zł.
Zysk netto wyniósł 35 373 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 082 636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 247 909 zł w 2022 roku.
• 8 971 022 zł w 2021 roku.
• 7 916 045 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 373 zł w 2022 roku.
• 115 941 zł w 2021 roku.
• 1 259 120 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media context wynosi 2 859 335 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
353 726 zł a 8 119 772 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 953 112 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 859 335 zł w 2022 roku.
• 6 974 933 zł w 2021 roku.
• 10 999 175 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media context wyniosła 1 101 918 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 101 918 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 101 918 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 736 762 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 365 156 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 367 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 101 918 zł w 2022 roku.
• 994 112 zł w 2021 roku.
• 2 326 871 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media context wyniosły 365 156 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 101 918 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 121 719 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 365 156 zł w 2022 roku
• 286 795 zł w 2021 roku
• 1 413 095 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media context wykazała przychody na poziomie 3 247 909 zł.
Organizacja zarobiła 46 520 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 147 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 373 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3716 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 147 zł w 2022 roku
• 5012 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku