AGENCJA REKLAMOWA WAŻKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000696927
NIP
6671771101
REGON
368352509

Podsumowanie

aktywa
651 tys.
przychód
3,1 mln
zysk
256 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
KOSZUTY-PARCELE
Adres
, 33
Kod pocztowy
62-400
Rejestracja
2017-09-26
Rozpoczęcie działalności
2017-09-26
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa ważka osiągnęła 3 083 072 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 036 058 zł. Pozostałe przychody to 47 014 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 779 563 zł.
Zysk netto wyniósł 256 495 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 581 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 083 072 zł w 2022 roku.
• 2 225 169 zł w 2021 roku.
• 1 518 823 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 45 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 256 495 zł w 2022 roku.
• 170 656 zł w 2021 roku.
• 37 786 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa ważka wynosi 3 444 142 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 362 782 zł a 7 707 679 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 635 721 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 444 142 zł w 2022 roku.
• 2 410 556 zł w 2021 roku.
• 1 280 184 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa ważka wyniosła 650 663 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1643 zł.
a
ktywa obrotowe to 649 020 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 650 663 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 483 710 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 166 953 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 108 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 650 663 zł w 2022 roku.
• 486 933 zł w 2021 roku.
• 392 670 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa ważka wyniosły 166 953 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 650 663 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 166 953 zł w 2022 roku
• 160 952 zł w 2021 roku
• 237 345 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 33% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa ważka wykazała przychody na poziomie 3 083 072 zł.
Organizacja zarobiła 283 487 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 992 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 256 495 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4330 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 992 zł w 2022 roku
• 18 172 zł w 2021 roku
• 4521 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa ważka wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dzwoniarska Kinga posiada 14 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Dzwoniarski Paweł posiada 6 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 17.12.2021 jest Dzwoniarska Kinga kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.09.2017 do 17.12.2021 była Dzwoniarska Kinga kontrolująca 70% udziałów.