INTERNET MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000511283
NIP
7811898139
REGON
302751379

Podsumowanie

aktywa
1,8 mln
przychód
3,9 mln
zysk
-58 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. INFLANCKA, 27
Kod pocztowy
61-132
Rejestracja
2014-05-30
Rozpoczęcie działalności
2014-07-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuroglodis@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Internet marketing osiągnęła 3 874 359 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 795 237 zł. Pozostałe przychody to 79 122 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 852 813 zł.
Strata netto wyniosła 57 576 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 767 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 874 359 zł w 2022 roku.
• 3 656 301 zł w 2021 roku.
• 2 827 547 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -12 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -57 576 zł w 2022 roku.
• 481 718 zł w 2021 roku.
• 337 866 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Internet marketing wynosi 3 283 548 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 9 685 898 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 647 482 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 283 548 zł w 2022 roku.
• 5 108 231 zł w 2021 roku.
• 3 619 032 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Internet marketing wyniosła 1 799 448 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 9959 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 789 489 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 799 448 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 934 189 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 865 259 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 351 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 799 448 zł w 2022 roku.
• 1 401 571 zł w 2021 roku.
• 960 118 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Internet marketing wyniosły 865 259 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 799 448 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 165 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 865 259 zł w 2022 roku
• 409 806 zł w 2021 roku
• 450 071 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Internet marketing wykazała przychody na poziomie 3 874 359 zł.
Organizacja zarobiła -55 783 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1793 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -57 576 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 209 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1793 zł w 2022 roku
• 31 526 zł w 2021 roku
• 32 353 zł w 2020 roku

Organizacja Internet marketing wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sikora Michał posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
Sikora Michał posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 14.05.2024 jest Sikora Michał kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.08.2017 do 14.05.2024 był Sikora Michał kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 30.05.2014 do 11.08.2017 najwięcej udziałów posiadała Truszkowska Magdalena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.