Organizacja Internet marketing osiągnęła 3 874 359 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 795 237 zł. Pozostałe przychody to 79 122 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 852 813 zł.
Strata netto wyniosła 57 576 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 767 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 874 359 zł w 2022 roku.
• 3 656 301 zł w 2021 roku.
• 2 827 547 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -57 576 zł w 2022 roku.
• 481 718 zł w 2021 roku.
• 337 866 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Internet marketing wynosi 3 283 548 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 685 898 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 647 482 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 283 548 zł w 2022 roku.
• 5 108 231 zł w 2021 roku.
• 3 619 032 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Internet marketing wyniosła 1 799 448 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 9959 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 789 489 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 799 448 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 934 189 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 865 259 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 351 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 799 448 zł w 2022 roku.
• 1 401 571 zł w 2021 roku.
• 960 118 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Internet marketing wyniosły 865 259 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 799 448 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 165 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 865 259 zł w 2022 roku
• 409 806 zł w 2021 roku
• 450 071 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Internet marketing wykazała przychody na poziomie 3 874 359 zł.
Organizacja zarobiła -55 783 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1793 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -57 576 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 209 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1793 zł w 2022 roku
• 31 526 zł w 2021 roku
• 32 353 zł w 2020 roku