METROMEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000272771
NIP
1132657080
REGON
140873053

Podsumowanie

aktywa
2,7 mln
przychód
4,3 mln
zysk
31 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. STANÓW ZJEDNOCZONYCH, 68
Kod pocztowy
04-036
Rejestracja
2007-01-26
Rozpoczęcie działalności
2007-03-01
Kapitał zakładowy
55000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Metromedia polska osiągnęła 4 274 279 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 274 279 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 243 496 zł.
Zysk netto wyniósł 30 784 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -218 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 274 279 zł w 2022 roku.
• 3 383 171 zł w 2021 roku.
• 3 963 929 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 784 zł w 2022 roku.
• 67 282 zł w 2021 roku.
• 69 668 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metromedia polska wynosi 3 422 528 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 307 837 zł a 10 685 698 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -39 231 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 422 528 zł w 2022 roku.
• 2 951 363 zł w 2021 roku.
• 3 297 616 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Metromedia polska wyniosła 2 719 213 zł.
a
ktywa trwałe to 69 129 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 650 084 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 719 213 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 599 832 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 119 381 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 213 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 719 213 zł w 2022 roku.
• 1 941 183 zł w 2021 roku.
• 1 629 389 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Metromedia polska wyniosły 2 119 381 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 719 213 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 63 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 119 381 zł w 2022 roku
• 1 372 135 zł w 2021 roku
• 1 127 623 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 69% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Metromedia polska wykazała przychody na poziomie 4 274 279 zł.
Organizacja zarobiła 38 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8019 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 784 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1604 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8019 zł w 2022 roku
• 7059 zł w 2021 roku
• 12 832 zł w 2020 roku

Organizacja Metromedia polska wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Paszkowski Marcin posiada 90 udziałów, które stanowią 81.8% firmy.
Szulc Paszkowska Agnieszka posiada 20 udziałów, które stanowią 18.2% firmy.
Największym udziałowcem od 15.03.2018 jest Paszkowski Marcin kontrolujący 82% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.03.2016 do 15.03.2018 był Paszkowski Marcin kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 03.11.2015 do 03.03.2016 najwięcej udziałów posiadał Mediaservice . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.