Dostarcza kompleksowe rozwiązania w reklamie miejskiej.
Produkuje i montuje ekrany LCD oraz LED.
Specjalizuje się w oklejaniu całopojazdowym i produkcji plakatów.
Realizuje niestandardowe kampanie ambientowe.
Obsługuje klientów w 25 aglomeracjach z 7690000 pasażerów rocznie.
Metromedia Polska to wiodąca firma w obszarze reklamy i komunikacji miejskiej, która od ponad 11 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania reklamowe, skupiając się na efektywnym wykorzystaniu przestrzeni komunikacyjnej. Firma zyskała uznanie dzięki wprowadzeniu innowacyjnych nośników reklamowych, takich jak ramki reklamowe o formacie 90 x 30 cm, które po raz pierwszy zostały umieszczone w Warszawskim Metrze. Działalność Metromedia Polska obejmuje szeroki wachlarz usług, w tym produkcję i montaż ekranów LCD i LED, oklejanie pojazdów, a także dystrybucję materiałów reklamowych takich jak plakaty. W zakresie działań ambientowych, Metromedia Polska promuje niestandardowe rozwiązania reklamowe, które w pełni wykorzystują kontekst przestrzeni miejskiej, angażując pasażerów w interakcje z otoczeniem. Zespół firmy składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy specjalizują się w realizacji kampanii dla czołowych klientów na rynku polskim. Misją Metromedia jest dostarczanie skutecznych rozwiązań reklamowych, które są oparte na mierzalnych celach i analizie wyników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Metromedia Polska osiągnęła 2 474 793 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 474 793 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 598 779 zł.
Strata netto wyniosła 123 987 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -413 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 474 793 zł w 2024 roku.
• 3 575 008 zł w 2023 roku.
• 4 274 279 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -123 987 zł w 2024 roku.
• 33 654 zł w 2023 roku.
• 30 784 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Metromedia Polska wynosi -123 tys. zł.
EBITDA Metromedia Polska wynosi -98 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
22 586 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -123 380 zł w
2024 roku.
• 66 928 zł w
2023 roku.
• 56 886 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
19 841 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -98 276 zł w
2024 roku.
• 105 277 zł w
2023 roku.
• 56 886 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metromedia Polska wynosi 2 031 986 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 186 981 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -226 671 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 031 986 zł w 2024 roku.
• 2 993 067 zł w 2023 roku.
• 3 422 528 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Metromedia Polska wynosi 0,86%. To oznacza, że firma ma szansę 0,86% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,86% w 2024 roku.
• 0,59% w 2023 roku.
• 0,59% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Metromedia Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 315 548
zł.
Koszty operacyjne Metromedia Polska wyniosły 2 598 172
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1211 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 315 548 zł w 2024 roku
• 371 325 zł w 2023 roku
• 305 063 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
11% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Metromedia Polska wyniosła 3 612 286 zł.
a
ktywa trwałe to 930 723 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 681 563 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 612 286 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 509 499 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 102 787 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 280 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 612 286 zł w 2024 roku.
• 2 727 284 zł w 2023 roku.
• 2 719 213 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -24%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Metromedia Polska wyniosły 3 102 787 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 612 286 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 185 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 102 787 zł w 2024 roku
• 2 093 798 zł w 2023 roku
• 2 119 381 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2024 roku
• 77% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Metromedia Polska wykazała przychody na poziomie 2 474 793 zł.
Organizacja zarobiła -123 987 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -123 987 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 21 973 zł w 2023 roku
• 8019 zł w 2022 roku