HI BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000807565
NIP
6762572270
REGON
384562482

Podsumowanie

aktywa
2 mln
przychód
3,5 mln
zysk
928 tys.
wartość firmy
6,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. KARMELICKA, 27
Kod pocztowy
31-131
Rejestracja
2019-10-07
Rozpoczęcie działalności
2019-10-07
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hi brands osiągnęła 3 532 502 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 529 529 zł. Pozostałe przychody to 2973 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 601 710 zł.
Zysk netto wyniósł 927 819 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 883 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 532 502 zł w 2022 roku.
• 2 715 423 zł w 2021 roku.
• 5 910 571 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 231 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 927 819 zł w 2022 roku.
• 969 429 zł w 2021 roku.
• 3 061 676 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hi brands wynosi 6 769 717 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 703 439 zł a 12 989 466 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 692 429 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 769 717 zł w 2022 roku.
• 6 422 645 zł w 2021 roku.
• 18 490 917 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hi brands wyniosła 1 970 418 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 970 418 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 970 418 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 937 919 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 032 499 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 492 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 970 418 zł w 2022 roku.
• 1 632 101 zł w 2021 roku.
• 3 251 159 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hi brands wyniosły 1 032 499 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 970 418 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 258 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 032 499 zł w 2022 roku
• 652 572 zł w 2021 roku
• 179 383 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hi brands wykazała przychody na poziomie 3 532 502 zł.
Organizacja zarobiła 1 022 501 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 94 682 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 927 819 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 671 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 94 682 zł w 2022 roku
• 97 149 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Hi brands wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki