SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJATKOWYCH ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SĄDZIE I POZA SĄDEM UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Specjalizacja w social media, influencer marketingu i digital development
Tworzenie unikatowych tożsamości marek
Badania konsumenckie i analizy trendów
Kampanie PR, CSR oraz trade marketing
Umbrella Marketing Group to agencja marketingowa z ponad 20-letnim doświadczeniem, oferująca kompleksowe wsparcie dla firm w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w różnorodnych aspektach marketingu, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Organizacja prowadzi działania w zakresie social media oraz influencer marketingu, tworząc strategie i kampanie reklamowe na popularnych platformach takich jak Facebook, Instagram czy TikTok. Dodatkowo, zajmuje się digital i web developmentem, realizując projekty stron internetowych i sklepów online, wspierając działania SEO oraz kampanie reklamowe. Kładzie szczególny nacisk na kreację, pomagając w budowaniu unikatowej tożsamości marki poprzez angażującą treść i atrakcyjną wizualizację. W ramach swojej oferty Umbrella prowadzi również badania konsumenckie i analizy trendów, formułując strategie marketingowe oparte na rzeczywistych danych. Działa w obszarze PR oraz CSR, organizując kampanie wizerunkowe w mediach online i offline. Dodatkowym atutem agencji jest wszechstronność w prowadzeniu kampanii mediowych oraz trade marketing, gdzie projektuje materiały POS i wspiera sprzedaż swoich klientów w punktach handlowych. Ich podejście do marketingu charakteryzuje się integracją różnych narzędzi i kanałów, zapewniając spójną komunikację.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Umbrella Marketing Group osiągnęła 3 413 199 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 411 842 zł. Pozostałe przychody to 1357 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 227 122 zł.
Zysk netto wyniósł 184 720 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 016 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 413 199 zł w 2024 roku.
• 3 655 648 zł w 2023 roku.
• 4 564 788 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 689 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 184 720 zł w 2024 roku.
• 310 663 zł w 2023 roku.
• 99 138 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Umbrella Marketing Group wynosi 3 715 516 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
701 171 zł a 8 532 998 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 211 196 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 715 516 zł w 2024 roku.
• 4 242 629 zł w 2023 roku.
• 3 769 625 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Umbrella Marketing Group wynosi 3,07%. To oznacza, że firma ma szansę 3,07% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,07% w 2024 roku.
• 3,07% w 2023 roku.
• 3,06% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Umbrella Marketing Group wynosi 5,3%. To oznacza, że firma ma szansę 5,3% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,719% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 5,3% w 2024 roku.
• 4,93% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Umbrella Marketing Group charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Umbrella Marketing Group wynosi 136 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 30 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 323 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 30 tys. zł a 323 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
13 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 136 tys. zł w 2024 roku.
• 130 tys. zł w 2023 roku.
• 100 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 30 tys. zł w 2024 roku.
• 51 tys. zł w 2023 roku.
• 17 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 323 tys. zł w 2024 roku.
• 263 tys. zł w 2023 roku.
• 183 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 094 572
zł.
Koszty operacyjne Umbrella Marketing Group wyniosły 3 209 841
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
25 019 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 094 572 zł w 2024 roku
• 878 866 zł w 2023 roku
• 1 352 310 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
27% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Umbrella Marketing Group wyniosła 2 651 198 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 638 436 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 12 762 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 651 198 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 934 894 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 716 304 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 276 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 651 198 zł w 2024 roku.
• 1 785 003 zł w 2023 roku.
• 1 346 865 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Umbrella Marketing Group wyniosły 1 716 304 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 651 198 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 158 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 716 304 zł w 2024 roku
• 1 034 501 zł w 2023 roku
• 907 026 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2024 roku
• 58% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Umbrella Marketing Group wykazała przychody na poziomie 3 413 199 zł.
Organizacja zarobiła 203 151 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 431 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 184 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2487 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 431 zł w 2024 roku
• 30 725 zł w 2023 roku
• 13 525 zł w 2022 roku