Organizacja Seger studio reklamy osiągnęła 2 836 857 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 836 857 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 415 961 zł.
Zysk netto wyniósł 420 896 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 165 796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 836 857 zł w 2022 roku.
• 1 857 732 zł w 2021 roku.
• 1 792 098 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 81 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 420 896 zł w 2022 roku.
• -71 247 zł w 2021 roku.
• -104 797 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Seger studio reklamy wynosi 4 118 001 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
543 180 zł a 7 092 143 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 513 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 118 001 zł w 2022 roku.
• 1 465 996 zł w 2021 roku.
• 1 475 676 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Seger studio reklamy wyniosła 1 344 079 zł.
a
ktywa trwałe to 893 261 zł.
a
ktywa obrotowe to 450 819 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 344 079 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 724 240 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 619 839 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 190 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 344 079 zł w 2022 roku.
• 1 101 845 zł w 2021 roku.
• 1 239 614 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Seger studio reklamy wyniosły 619 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 344 079 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 619 839 zł w 2022 roku
• 798 500 zł w 2021 roku
• 865 022 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Seger studio reklamy wykazała przychody na poziomie 2 836 857 zł.
Organizacja zarobiła 428 260 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7364 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 420 896 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1473 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7364 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku