SEGER STUDIO REKLAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000190052
NIP
1180012300
REGON
010569821

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
2,8 mln
zysk
421 tys.
wartość firmy
4,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
BUDY MSZCZONOWSKIE
Adres
GRZYBOWA, 4
Kod pocztowy
96-325
Rejestracja
2004-02-03
Rozpoczęcie działalności
1992-01-20
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Seger studio reklamy osiągnęła 2 836 857 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 836 857 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 415 961 zł.
Zysk netto wyniósł 420 896 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 165 796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 836 857 zł w 2022 roku.
• 1 857 732 zł w 2021 roku.
• 1 792 098 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 81 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 420 896 zł w 2022 roku.
• -71 247 zł w 2021 roku.
• -104 797 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Seger studio reklamy wynosi 4 118 001 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 543 180 zł a 7 092 143 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 513 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 118 001 zł w 2022 roku.
• 1 465 996 zł w 2021 roku.
• 1 475 676 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Seger studio reklamy wyniosła 1 344 079 zł.
a
ktywa trwałe to 893 261 zł.
a
ktywa obrotowe to 450 819 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 344 079 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 724 240 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 619 839 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 190 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 344 079 zł w 2022 roku.
• 1 101 845 zł w 2021 roku.
• 1 239 614 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Seger studio reklamy wyniosły 619 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 344 079 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 619 839 zł w 2022 roku
• 798 500 zł w 2021 roku
• 865 022 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Seger studio reklamy wykazała przychody na poziomie 2 836 857 zł.
Organizacja zarobiła 428 260 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7364 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 420 896 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1473 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7364 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Seger studio reklamy wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zaborowska Tamara posiada 86 udziałów, które stanowią 86% firmy.
Bobińska Gizela posiada 14 udziałów, które stanowią 1% firmy.
Największym udziałowcem od 09.09.2013 jest Zaborowska Tamara kontrolujący 86% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.06.2006 do 09.09.2013 była Zaborowska Tamara kontrolująca 86% udziałów.
W okresie od 03.02.2004 do 12.06.2006 najwięcej udziałów posiadała Zaborowska Tamara . Jej udziały w tym czasie wynosiły 72%.