"CENTRUM PROMOCJI I REKLAMY REMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000475186
NIP
9671357952
REGON
341473970

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
6,6 mln
zysk
440 tys.
wartość firmy
6,8 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
DOLINA, 35
Kod pocztowy
85-212
Rejestracja
2013-08-29
Rozpoczęcie działalności
2013-08-29
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SAMOISTNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "centrum promocji i reklamy remedia osiągnęła 6 630 902 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 614 696 zł. Pozostałe przychody to 16 206 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 174 554 zł.
Zysk netto wyniósł 440 142 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 182 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 630 902 zł w 2022 roku.
• 6 708 047 zł w 2021 roku.
• 5 837 035 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 84 217 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 440 142 zł w 2022 roku.
• 526 760 zł w 2021 roku.
• 248 455 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "centrum promocji i reklamy remedia wynosi 6 759 287 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 578 117 zł a 16 577 256 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 570 514 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 759 287 zł w 2022 roku.
• 6 827 081 zł w 2021 roku.
• 4 885 178 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "centrum promocji i reklamy remedia wyniosła 1 640 322 zł.
a
ktywa trwałe to 587 443 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 052 879 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 640 322 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 770 823 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 869 499 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 208 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 640 322 zł w 2022 roku.
• 1 519 840 zł w 2021 roku.
• 915 194 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "centrum promocji i reklamy remedia wyniosły 869 499 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 640 322 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 869 499 zł w 2022 roku
• 1 189 159 zł w 2021 roku
• 1 111 273 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
• 121% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "centrum promocji i reklamy remedia wykazała przychody na poziomie 6 630 902 zł.
Organizacja zarobiła 496 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 804 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 440 142 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 361 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 804 zł w 2022 roku
• 91 096 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "centrum promocji i reklamy remedia wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki