Organizacja "centrum promocji i reklamy remedia osiągnęła 6 630 902 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 614 696 zł. Pozostałe przychody to 16 206 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 174 554 zł.
Zysk netto wyniósł 440 142 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 182 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 630 902 zł w 2022 roku.
• 6 708 047 zł w 2021 roku.
• 5 837 035 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 84 217 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 440 142 zł w 2022 roku.
• 526 760 zł w 2021 roku.
• 248 455 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "centrum promocji i reklamy remedia wynosi 6 759 287 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
578 117 zł a 16 577 256 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 570 514 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 759 287 zł w 2022 roku.
• 6 827 081 zł w 2021 roku.
• 4 885 178 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "centrum promocji i reklamy remedia wyniosła 1 640 322 zł.
a
ktywa trwałe to 587 443 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 052 879 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 640 322 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 770 823 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 869 499 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 208 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 640 322 zł w 2022 roku.
• 1 519 840 zł w 2021 roku.
• 915 194 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "centrum promocji i reklamy remedia wyniosły 869 499 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 640 322 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 869 499 zł w 2022 roku
• 1 189 159 zł w 2021 roku
• 1 111 273 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
• 121% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "centrum promocji i reklamy remedia wykazała przychody na poziomie 6 630 902 zł.
Organizacja zarobiła 496 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 804 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 440 142 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 361 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 804 zł w 2022 roku
• 91 096 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku