ABC REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000237558
NIP
9532504817
REGON
340055940

Podsumowanie

aktywa
1,8 mln
przychód
2,8 mln
zysk
134 tys.
wartość firmy
3 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. GLINKI, 91
Kod pocztowy
85-861
Rejestracja
2005-07-15
Rozpoczęcie działalności
2005-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.abc-reklama.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMOISTNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU TYLKO ŁĄCZNIE Z PREZESEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Abc reklama osiągnęła 2 807 014 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 804 712 zł. Pozostałe przychody to 2302 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 670 657 zł.
Zysk netto wyniósł 134 055 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -285 651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 807 014 zł w 2022 roku.
• 2 830 133 zł w 2021 roku.
• 2 916 399 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 24 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 134 055 zł w 2022 roku.
• 23 573 zł w 2021 roku.
• 169 691 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Abc reklama wynosi 3 028 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 621 357 zł a 7 017 535 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -25 514 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 028 920 zł w 2022 roku.
• 2 501 861 zł w 2021 roku.
• 3 126 166 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Abc reklama wyniosła 1 786 688 zł.
a
ktywa trwałe to 62 580 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 724 109 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 786 688 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 828 476 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 958 212 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 786 688 zł w 2022 roku.
• 2 162 091 zł w 2021 roku.
• 2 399 035 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Abc reklama wyniosły 958 212 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 786 688 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -95 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 958 212 zł w 2022 roku
• 1 467 670 zł w 2021 roku
• 1 728 186 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 72% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Abc reklama wykazała przychody na poziomie 2 807 014 zł.
Organizacja zarobiła 149 319 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 264 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 134 055 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3053 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 264 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 17 293 zł w 2020 roku

Organizacja Abc reklama wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Klaużyński Tomasz posiada 910 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 26.04.2022 jest Klaużyński Tomasz kontrolujący 91% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.07.2013 do 26.04.2022:
• Klaużyński Tomasz (50% udziałów)
• Klaużyńska Grażyna (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2005 do 09.07.2013:
• Klaużyński Tomasz (50% udziałów)
• Klaużyńska Grażyna (50% udziałów)