ABC REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000237558
NIP
9532504817
REGON
340055940

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
2,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
3,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
135 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
3,6 mln
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. GLINKI, 91
Kod pocztowy
85-861
Rejestracja
2005-07-15
Rozpoczęcie działalności
2005-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMOISTNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU TYLKO ŁĄCZNIE Z PREZESEM.
Opis
  • Reklama zewnętrzna: projektowanie, produkcja, obsługa
  • Billboardy: duży udział w rynku woj. kujawsko-pomorskiego
  • Mniejsze formy reklamy: gadżety, materiały POS
  • Obsługa tablic reklamowych, wynajem powierzchni
  • Długotrwałe współprace, wysoka jakość usług

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja ABC Reklama osiągnęła 3 197 767 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 195 119 zł. Pozostałe przychody to 2649 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 060 603 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 134 516 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -148 215 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 197 767 zł w 2024 roku.
• 3 083 976 zł w 2023 roku.
• 2 807 014 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 864 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 134 516 zł w 2024 roku.
• 334 549 zł w 2023 roku.
• 134 055 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT ABC Reklama wynosi 148 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA ABC Reklama wynosi 152 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji ABC Reklama wynosi 3 643 063 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 973 156 zł a 7 994 418 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 69 510 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 643 063 zł w 2024 roku.
• 4 266 450 zł w 2023 roku.
• 3 028 920 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji ABC Reklama wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,035% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
ABC Reklama charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 957 178 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne ABC Reklama wyniosły 2 590 238 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 37% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 136 740 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 957 178 zł w 2024 roku
• 884 927 zł w 2023 roku
• 700 491 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 33% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów ABC Reklama wyniosła 2 327 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 46 580 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 280 846 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 327 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 297 541 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 029 885 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 939 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 327 425 zł w 2024 roku.
• 2 294 663 zł w 2023 roku.
• 1 786 688 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania ABC Reklama wyniosły 1 029 885 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 327 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -58 213 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 029 885 zł w 2024 roku
• 1 131 637 zł w 2023 roku
• 958 212 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2024 roku
• 49% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja ABC Reklama wykazała przychody na poziomie 3 197 767 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 149 684 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 15 168 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 134 516 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2167 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 168 zł w 2024 roku
• 34 652 zł w 2023 roku
• 15 264 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja ABC Reklama wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Klaużyński Tomasz posiada 910 udziałów, które stanowią 91.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.04.2022 jest Klaużyński Tomasz kontrolujący 91% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.07.2013 do 26.04.2022:
• Klaużyński Tomasz (50% udziałów)
• Klaużyńska Grażyna (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2005 do 09.07.2013:
• Klaużyński Tomasz (50% udziałów)
• Klaużyńska Grażyna (50% udziałów)