SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
ZPR Media to dynamiczna i wszechstronna firma specjalizująca się w produkcji i dystrybucji contentu audiowizualnego. Działając jako hub produkcyjny, łączy kompetencje domu produkcyjnego i agencji kreatywnej. Firma realizuje różnorodne projekty dla stacji telewizyjnych takich jak TVP, Polsat czy TVN, a także dla serwisów streamingowych, mediów i klientów komercyjnych. W swojej ofercie ZPR Media posiada produkcję reklam, billboardów sponsorskich, branded contentu, filmów employer brandingowych i korporacyjnych, a także produkcje filmowe i serialowe.ZPR Media oferuje szeroki zakres usług studyjnych, w tym organizację konferencji, eventów i koncertów (zarówno offline, jak i online). W portfolio firmy znajduje się również produkcja rozgrywek e-sportowych, turniejów online, transmisji na żywo oraz speedrunów. Dzięki nowoczesnym studiom wyposażonym w technologię oświetlenia telewizyjnego, ekrany LED oraz systemy kamer zrobotyzowanych, ZPR Media jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym produkcjom.Firma posiada również oddział zajmujący się dystrybucją cyfrową contentu ZPR Muzyka. Marka ta skupia się na promocji i monetyzacji twórczości artystów, zapewniając im dostęp do globalnych platform muzycznych i wideo takich jak Spotify, Apple Music, TikTok, czy lokalnych serwisów. ZPR Muzyka jest ponadto partnerem YouTube, posiadając swoją sieć MCN.Dzięki profesjonalizmowi i bogatemu zapleczu technologicznemu, ZPR Media zdobyła zaufanie wielu znanych klientów, realizując projekty dla takich marek jak McDonalds, KGHM, Castorama, Żabka, Philips, czy Cersanit. Firma kontynuuje swoją misję opowiadania historii i budowania relacji poprzez świetnie wyprodukowany content, systematycznie poszerzając swoje kompetencje i zakres działania.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja ZPR Media osiągnęła 62 683 711 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 57 908 086 zł. Pozostałe przychody to 4 775 625 zł.
Całkowite koszty wyniosły 55 489 924 zł.
Zysk netto wyniósł 2 418 162 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -33 781 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 683 711 zł w 2024 roku.
• 62 281 665 zł w 2023 roku.
• 71 532 268 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4 552 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 418 162 zł w 2024 roku.
• 830 680 zł w 2023 roku.
• 4 148 919 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT ZPR Media wynosi -1,55 mln zł.
EBITDA ZPR Media wynosi 488 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
5 827 358 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 549 845 zł w
2024 roku.
• -3 891 665 zł w
2023 roku.
• 1 240 278 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
7 207 460 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 487 874 zł w
2024 roku.
• -1 706 389 zł w
2023 roku.
• 3 741 391 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji ZPR Media wynosi 122 806 020 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
24 181 621 zł a 380 502 566 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -37 290 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 122 806 020 zł w 2024 roku.
• 114 374 438 zł w 2023 roku.
• 135 946 956 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji ZPR Media wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
ZPR Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 17 874 216
zł.
Koszty operacyjne ZPR Media wyniosły 59 457 931
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-6 899 533 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 17 874 216 zł w 2024 roku
• 17 678 364 zł w 2023 roku
• 19 463 911 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
30% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów ZPR Media wyniosła 102 331 064 zł.
a
ktywa trwałe to 20 550 718 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 780 346 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 102 331 064 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 95 125 641 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 205 423 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 628 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 102 331 064 zł w 2024 roku.
• 106 731 147 zł w 2023 roku.
• 108 445 876 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania ZPR Media wyniosły 7 205 423 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 102 331 064 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7 215 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 205 423 zł w 2024 roku
• 14 023 668 zł w 2023 roku
• 12 895 076 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2024 roku
• 13% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja ZPR Media wykazała przychody na poziomie 62 683 711 zł.
Organizacja zarobiła 2 969 677 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 551 515 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 418 162 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -234 565 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 551 515 zł w 2024 roku
• 286 200 zł w 2023 roku
• 1 058 342 zł w 2022 roku
Organizacja ZPR Media wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki