POLSKIE BADANIA INTERNETU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000026069
NIP
5252189123
REGON
016416840

Podsumowanie

aktywa
2,5 mln
przychód
3,4 mln
zysk
306 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 65/79
Kod pocztowy
00-697
Rejestracja
2001-07-13
Rozpoczęcie działalności
2000-09-01
Kapitał zakładowy
611400,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI JEST DWUOSOBOWA.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polskie badania internetu osiągnęła 3 413 169 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 410 196 zł. Pozostałe przychody to 2973 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 104 084 zł.
Zysk netto wyniósł 306 112 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 257 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 413 169 zł w 2022 roku.
• 3 081 697 zł w 2021 roku.
• 2 298 033 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 22 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 306 112 zł w 2022 roku.
• 286 192 zł w 2021 roku.
• -29 088 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie badania internetu wynosi 4 694 099 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 194 204 zł a 8 532 924 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 282 736 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 694 099 zł w 2022 roku.
• 4 163 826 zł w 2021 roku.
• 2 281 970 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polskie badania internetu wyniosła 2 480 505 zł.
a
ktywa trwałe to 264 602 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 215 903 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 480 505 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 592 272 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 888 233 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 174 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 480 505 zł w 2022 roku.
• 1 893 657 zł w 2021 roku.
• 1 228 397 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polskie badania internetu wyniosły 888 233 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 480 505 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 146 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 888 233 zł w 2022 roku
• 607 534 zł w 2021 roku
• 228 466 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polskie badania internetu wykazała przychody na poziomie 3 413 169 zł.
Organizacja zarobiła 335 118 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 006 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 306 112 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3948 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 006 zł w 2022 roku
• 41 614 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Polskie badania internetu wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wirtualna Polska Media posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
Allegro posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
Ringier Axel Springer Polska posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
Interia.pl posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
Agora posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ringier Axel Springer Polska (14% udziałów)
• Agora (14% udziałów)
• Allegro (14% udziałów)
• Interia.pl (14% udziałów)
• Wirtualna Polska Media (14% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.08.2019 do 26.09.2023:
• Ringier Axel Springer Polska (14% udziałów)
• Agora (14% udziałów)
• Allegro (14% udziałów)
• Wirtualna Polska Media (14% udziałów)
• Grupa Interia.pl (14% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.12.2015 do 21.08.2019:
• Agora (14% udziałów)
• Onet (14% udziałów)
• Wirtualna Polska Media (14% udziałów)
• Grupa Interia.pl Media (14% udziałów)
• Grupa Allegro (14% udziałów)