Organizacja Golden media polska osiągnęła 26 549 498 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 517 209 zł. Pozostałe przychody to 32 288 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 249 158 zł.
Strata netto wyniosła 2 731 949 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 307 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 549 498 zł w 2022 roku.
• 28 504 063 zł w 2021 roku.
• 22 232 659 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -440 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 731 949 zł w 2022 roku.
• 829 677 zł w 2021 roku.
• -1 484 653 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Golden media polska wynosi 17 699 665 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 66 373 744 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 538 271 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 699 665 zł w 2022 roku.
• 22 321 418 zł w 2021 roku.
• 14 821 773 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Golden media polska wyniosła 12 095 517 zł.
a
ktywa trwałe to 2 002 742 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 092 775 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 095 517 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 851 347 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 946 864 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 817 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 095 517 zł w 2022 roku.
• 14 717 610 zł w 2021 roku.
• 6 901 353 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Golden media polska wyniosły 14 946 864 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 095 517 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 124%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 278 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 946 864 zł w 2022 roku
• 14 929 313 zł w 2021 roku
• 8 282 069 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 124% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
• 120% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Golden media polska wykazała przychody na poziomie 26 549 498 zł.
Organizacja zarobiła -2 731 949 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 731 949 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 126 151 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Golden media polska wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lay Line Partners Ab
posiada 750 udziałów, które stanowią 75% firmy.