Współpraca z czołowymi markami i platformami w Polsce
Lulu Production to dynamiczny dom produkcyjny specjalizujący się w różnorodnych formatach medialnych, obejmujących telewizję, internet oraz media społecznościowe. Firma działa na rynku od ponad 12 lat, dostarczając kompleksowe usługi związane z produkcją programów rozrywkowych, dokumentów, reklam oraz treści sponsorowanych. Dotychczas, Lulu Production zrealizowało 272 odcinki różnych telewizyjnych show oraz ponad 70 sesji zdjęciowych, w tym dla popularnego reality show – Top Model. Współpraca z największymi platformami i agencjami, takimi jak Netflix, TVN, Polsat, oraz znanymi markami takimi jak Coca-Cola, PZU czy Skoda, potwierdza zaufanie, jakim cieszy się firma na rynku. Lulu Production wyróżnia się pełną obsługą projektów, od pozyskiwania pozwoleń po zapewnienie profesjonalnego sprzętu i zespołu ekspertów, w tym producentów, reżyserów, montażystów oraz grafików. Dzięki elastycznemu podejściu i zdolności dostosowania się do potrzeb klientów, organizacja stała się jednym z najczęściej wybieranych producentów treści sponsorowanych w Polsce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lulu production osiągnęła 2 343 096 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 343 096 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 545 495 zł.
Zysk netto wyniósł 797 600 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 390 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 343 096 zł w 2024 roku.
• 27 095 610 zł w 2023 roku.
• 920 763 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 132 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 797 600 zł w 2024 roku.
• 2 212 463 zł w 2023 roku.
• 279 998 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lulu production wynosi 951 tys. zł.
EBITDA Lulu production wynosi 955 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lulu production wynosi 6 723 847 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 971 381 zł a 11 166 407 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 120 641 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 723 847 zł w 2024 roku.
• 28 781 773 zł w 2023 roku.
• 1 942 668 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lulu production wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2024 roku.
• 0,41% w 2023 roku.
• 0,46% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 593 234
zł.
Koszty operacyjne Lulu production wyniosły 1 392 152
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
98 872 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 593 234 zł w 2024 roku
• 2 315 204 zł w 2023 roku
• 234 903 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
37% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lulu production wyniosła 29 081 243 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 081 243 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 081 243 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 628 508 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 452 734 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 846 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 081 243 zł w 2024 roku.
• 22 345 231 zł w 2023 roku.
• 24 891 102 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 41%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lulu production wyniosły 26 452 734 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 081 243 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 408 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 452 734 zł w 2024 roku
• 19 854 323 zł w 2023 roku
• 24 612 657 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2024 roku
• 89% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lulu production wykazała przychody na poziomie 2 343 096 zł.
Organizacja zarobiła 948 711 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 151 111 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 797 600 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 185 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 151 111 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Lulu production wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.