Przygotowywanie zaawansowanych raportów i zestawień danych
Wspieranie klientów w analizach rynkowych i podejmowaniu decyzji biznesowych
Obsługa telemarketingowa oraz badania CATI
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku, która skupia się na obsłudze przedsiębiorstw w obszarze pozyskiwania informacji rynkowych oraz wsparcia marketingowego. Specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych danych dotyczących rynku zamówień publicznych, a także monitorowaniu bieżących i planowanych inwestycji oraz przyznawanych dotacji. Grupa oferuje nie tylko codzienne informatory, ale także szczegółowe raporty i zestawienia danych, co umożliwia klientom skuteczną analizę oraz podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Unikalność marki wzmacnia kompleksowość ofert, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów na każdym etapie działalności. Usługi, obejmujące monitoring internetu i mediów, telemarketing oraz badania CATI, odzwierciedlają nowoczesność i profesjonalizm, dążąc do zadowolenia klientów, co potwierdzają pozytywne rekomendacje współpracujących firm. TAI stawia na rozwój technologią informatyczną, co pozwala im na elastyczną adaptację do zmieniających się warunków rynkowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa Marketingowa TAI osiągnęła 5 461 137 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 432 274 zł. Pozostałe przychody to 28 862 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 406 191 zł.
Zysk netto wyniósł 26 083 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 148 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 461 137 zł w 2024 roku.
• 5 341 047 zł w 2023 roku.
• 5 134 244 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -50 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 26 083 zł w 2024 roku.
• 617 052 zł w 2023 roku.
• 887 821 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grupa Marketingowa TAI wynosi 75 tys. zł.
EBITDA Grupa Marketingowa TAI wynosi 321 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
49 579 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 74 915 zł w
2024 roku.
• 685 141 zł w
2023 roku.
• 879 360 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
24 234 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 321 222 zł w
2024 roku.
• 998 457 zł w
2023 roku.
• 1 091 334 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa Marketingowa TAI wynosi 5 710 643 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
260 834 zł a 13 652 841 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1766 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 710 643 zł w 2024 roku.
• 7 974 894 zł w 2023 roku.
• 8 457 314 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa Marketingowa TAI wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Grupa Marketingowa TAI charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 834 999
zł.
Koszty operacyjne Grupa Marketingowa TAI wyniosły 5 357 359
zł.
Wynagrodzenia stanowią 72%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
77 009 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 834 999 zł w 2024 roku
• 3 323 965 zł w 2023 roku
• 2 957 601 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
72% w 2024 roku
•
72% w 2023 roku
•
70% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa Marketingowa TAI wyniosła 3 129 798 zł.
a
ktywa trwałe to 906 027 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 223 771 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 129 798 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 620 736 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 509 062 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 129 798 zł w 2024 roku.
• 3 190 269 zł w 2023 roku.
• 2 449 689 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa Marketingowa TAI wyniosły 509 062 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 129 798 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -30 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 509 062 zł w 2024 roku
• 595 616 zł w 2023 roku
• 472 088 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 19% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa Marketingowa TAI wykazała przychody na poziomie 5 461 137 zł.
Organizacja zarobiła 68 321 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 238 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 26 083 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 62% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6034 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 238 zł w 2024 roku
• 91 776 zł w 2023 roku
• 12 448 zł w 2022 roku