CENTRUM LOGISTYKI I MARKETINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000037424NIP
7282213614REGON
472050788
Podsumowanie
aktywa
5,2 mln
przychód
3,4 mln
zysk
646 tys.
wartość firmy
7,2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
DĄBROWSKIEGO, 219/223
Kod pocztowy
93-231
Rejestracja
2001-08-24
Rozpoczęcie działalności
1998-11-17
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, - PROKURENT SAMODZIELNIE.
Organizacja Centrum logistyki i marketingu osiągnęła 3 358 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 342 599 zł. Pozostałe przychody to 15 585 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 696 268 zł.
Zysk netto wyniósł 646 331 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -323 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 358 184 zł w 2022 roku.
• 2 545 949 zł w 2021 roku.
• 16 759 961 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 119 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 646 331 zł w 2022 roku.
• 25 965 zł w 2021 roku.
• 439 089 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum logistyki i marketingu wynosi 7 228 899 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 404 785 zł a 12 825 517 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 581 184 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 228 899 zł w 2022 roku.
• 3 721 195 zł w 2021 roku.
• 52 570 537 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum logistyki i marketingu wyniosła 5 198 364 zł.
a
ktywa trwałe to 3 385 776 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 812 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 198 364 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 206 379 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 991 984 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -8 699 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 198 364 zł w 2022 roku.
• 4 535 006 zł w 2021 roku.
• 63 812 220 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum logistyki i marketingu wyniosły 1 991 984 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 198 364 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 909 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 991 984 zł w 2022 roku
• 1 974 958 zł w 2021 roku
• 10 957 723 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała przychody na poziomie 3 358 184 zł.
Organizacja zarobiła 711 265 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 64 934 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 646 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -18 763 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 64 934 zł w 2022 roku
• 6346 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Rajca Barbara
posiada 120 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Rajca Adam
posiada 120 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Braas Thorsten
posiada 60 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rajca Barbara (40% udziałów)
• Rajca Adam (40% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 24.10.2014 do 02.02.2016
był Lasota Immobilien
kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 31.10.2007 do 24.10.2014 najwięcej udziałów posiadał Lasota Immobilien . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.
Podobne organizacje do CENTRUM LOGISTYKI I MARKETINGU