CENTRUM LOGISTYKI I MARKETINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000037424
NIP
7282213614
REGON
472050788

Podsumowanie

aktywa
5,2 mln
przychód
3,4 mln
zysk
646 tys.
wartość firmy
7,2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
DĄBROWSKIEGO, 219/223
Kod pocztowy
93-231
Rejestracja
2001-08-24
Rozpoczęcie działalności
1998-11-17
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, - PROKURENT SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum logistyki i marketingu osiągnęła 3 358 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 342 599 zł. Pozostałe przychody to 15 585 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 696 268 zł.
Zysk netto wyniósł 646 331 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -323 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 358 184 zł w 2022 roku.
• 2 545 949 zł w 2021 roku.
• 16 759 961 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 119 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 646 331 zł w 2022 roku.
• 25 965 zł w 2021 roku.
• 439 089 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum logistyki i marketingu wynosi 7 228 899 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 404 785 zł a 12 825 517 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 581 184 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 228 899 zł w 2022 roku.
• 3 721 195 zł w 2021 roku.
• 52 570 537 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum logistyki i marketingu wyniosła 5 198 364 zł.
a
ktywa trwałe to 3 385 776 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 812 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 198 364 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 206 379 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 991 984 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8 699 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 198 364 zł w 2022 roku.
• 4 535 006 zł w 2021 roku.
• 63 812 220 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum logistyki i marketingu wyniosły 1 991 984 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 198 364 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 909 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 991 984 zł w 2022 roku
• 1 974 958 zł w 2021 roku
• 10 957 723 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała przychody na poziomie 3 358 184 zł.
Organizacja zarobiła 711 265 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 64 934 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 646 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -18 763 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 64 934 zł w 2022 roku
• 6346 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Rajca Barbara posiada 120 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Rajca Adam posiada 120 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Braas Thorsten posiada 60 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rajca Barbara (40% udziałów)
• Rajca Adam (40% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 24.10.2014 do 02.02.2016 był Lasota Immobilien kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 31.10.2007 do 24.10.2014 najwięcej udziałów posiadał Lasota Immobilien . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.

Podobne organizacje do CENTRUM LOGISTYKI I MARKETINGU

Organizacja Numer KRS
1
0000376558
2
0000049814
3
0000672695
4
0000663984
5
0000106787
6
0000008594
7
0000115200
8
0000166377
9
0000202563
10
0000616227
11
0000129470
12
0000378739
13
0000051434
14
0000008954
15
0000062637
16
0000126384
17
0000256329
18
0000641042
19
0000126809
20
0000862481
21
0000351709
22
0000301958
23
0000449040
24
0000211505
25
0000739593
26
0000782471
27
0000094546
28
0000013102
29
0000823638
30
0000119396