Organizacja Centrum logistyki i marketingu osiągnęła 18 936 011 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 933 272 zł. Pozostałe przychody to 2740 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 844 218 zł.
Zysk netto wyniósł 2 089 053 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 41 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 936 011 zł w 2022 roku.
• 14 322 602 zł w 2021 roku.
• 16 759 961 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -74 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 089 053 zł w 2022 roku.
• 4949 zł w 2021 roku.
• 439 089 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum logistyki i marketingu wynosi 62 014 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
20 890 534 zł a 218 850 868 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -757 906 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 62 014 759 zł w 2022 roku.
• 48 984 594 zł w 2021 roku.
• 52 570 537 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum logistyki i marketingu wyniosła 60 052 087 zł.
a
ktywa trwałe to 51 107 327 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 944 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 052 087 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 712 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 339 370 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 615 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 052 087 zł w 2022 roku.
• 65 070 979 zł w 2021 roku.
• 63 812 220 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum logistyki i marketingu wyniosły 5 339 370 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 052 087 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 965 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 339 370 zł w 2022 roku
• 12 515 781 zł w 2021 roku
• 10 957 723 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała przychody na poziomie 18 936 011 zł.
Organizacja zarobiła 2 652 662 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 563 609 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 089 053 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 112 722 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 563 609 zł w 2022 roku
• 109 929 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do CENTRUM LOGISTYKI I MARKETINGU