SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SPÓŁKI SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ DO TRZECH OSÓB, UŻYWAJĄCYCH TYTUŁÓW: PREZESA I CZŁONKÓW ZARZĄDU (PAR.11 UMOWY SPÓŁKI), DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU I CZŁONKA ZARZĄDU ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO PREZESA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ALBO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU /PAR.13 UMOWY SPÓŁKI/
Specjalizacja w naprawie i utrzymaniu infrastruktury kolejowej
Projekty rewitalizacji tras i remontów konstrukcji
Dbałość o jakość i certyfikację ISO
Współpraca z PKP Polskie Linie Kolejowe
Realizacja prac na liniach kolejowych nr 275 i 285
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej "DOLKOM" to wyspecjalizowana firma z siedzibą we Wrocławiu, zajmująca się kompleksowym utrzymaniem i naprawą infrastruktury komunikacyjnej, ze szczególnym naciskiem na linie kolejowe. Organizatorem i założycielem przedsiębiorstwa są doświadczeni profesjonaliści z branży transportowej, którzy łączą swoje umiejętności, aby zapewnić wysoką jakość świadczonych usług. DOLKOM angażuje się w różne projekty dotyczące wzmocnienia nasypów kolejowych, rewitalizacji tras oraz remontów konstrukcji, co stawia firmę w czołówce krajowych dostawców usług związanych z infrastrukturą kolejową. Szczególnie wyróżniającej jest dbałość o certyfikację ISO, co potwierdza zaangażowanie DOLKOM w zapewnienie standardów jakości i bezpieczeństwa. Dzięki doświadczeniu i ciągłemu doskonaleniu, przedsiębiorstwo rozwija swoje działania w obszarze infrastruktury kolejowej, współpracując z PKP Polskie Linie Kolejowe na realizację kluczowych inwestycji w całym regionie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom osiągnęła 556 319 495 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 549 388 267 zł. Pozostałe przychody to 6 931 228 zł.
Całkowite koszty wyniosły 530 641 136 zł.
Zysk netto wyniósł 18 747 131 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 48 584 248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 556 319 495 zł w 2024 roku.
• 380 345 162 zł w 2023 roku.
• 353 897 847 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 563 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 747 131 zł w 2024 roku.
• 8 730 068 zł w 2023 roku.
• 3 807 960 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wynosi 20,26 mln zł.
EBITDA Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wynosi 29,29 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 555 948 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 20 256 710 zł w
2024 roku.
• 5 152 974 zł w
2023 roku.
• -627 655 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2 245 618 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 29 287 520 zł w
2024 roku.
• 13 838 677 zł w
2023 roku.
• 7 534 110 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wynosi 696 939 375 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
187 471 305 zł a 1 390 798 738 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 67 203 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 696 939 375 zł w 2024 roku.
• 525 494 555 zł w 2023 roku.
• 481 627 028 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 794 480 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 63 309 408 zł w 2024 roku
• 53 062 676 zł w 2023 roku
• 47 271 505 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
14% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wyniosła 566 556 487 zł.
a
ktywa trwałe to 191 476 497 zł.
a
ktywa obrotowe to 375 079 990 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 566 556 487 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 334 761 586 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 231 794 901 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 59 822 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 566 556 487 zł w 2024 roku.
• 435 486 831 zł w 2023 roku.
• 437 503 708 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 566 556 487 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 739 892 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 231 794 901 zł w 2024 roku
• 119 472 376 zł w 2023 roku
• 130 219 321 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2024 roku
• 27% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wykazała przychody na poziomie 556 319 495 zł.
Organizacja zarobiła 25 735 273 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6 988 142 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 747 131 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 799 507 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6 988 142 zł w 2024 roku
• 2 745 827 zł w 2023 roku
• 1 354 014 zł w 2022 roku
Organizacja Dolnośląskie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 5%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 5%.