MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HIGHWAY MEDIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000700257
NIP
5213750785
REGON
365596263

Podsumowanie

aktywa
12 mln
przychód
225 tys.
zysk
39 tys.
wartość firmy
9,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ADAMA NARUSZEWICZA, 5
Kod pocztowy
02-627
Rejestracja
2017-11-30
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI TJ. SPÓŁCE MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI ŁUKASZ WYLĘGA JAKO PREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media outdoor osiągnęła 224 686 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 224 553 zł. Pozostałe przychody to 132 zł.
Całkowite koszty wyniosły 185 325 zł.
Zysk netto wyniósł 39 228 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -172 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 224 686 zł w 2021 roku.
• 4 817 644 zł w 2020 roku.
• 12 309 954 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 167 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 228 zł w 2021 roku.
• -1 426 066 zł w 2020 roku.
• -2 982 119 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media outdoor wynosi 9 132 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 337 029 zł a 47 069 381 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 018 489 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 132 212 zł w 2021 roku.
• 12 007 851 zł w 2020 roku.
• 18 232 516 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media outdoor wyniosła 11 966 598 zł.
a
ktywa trwałe to 1 924 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 042 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 966 598 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 767 345 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 199 253 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 510 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 966 598 zł w 2021 roku.
• 13 475 909 zł w 2020 roku.
• 16 136 444 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media outdoor wyniosły 199 253 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 966 598 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -253 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 199 253 zł w 2021 roku
• 1 747 792 zł w 2020 roku
• 2 768 605 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku
• 17% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media outdoor wykazała przychody na poziomie 224 686 zł.
Organizacja zarobiła 39 228 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 228 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Media outdoor wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki