SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SPÓŁKA HEADZ MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI: SYLWIA WYLĘGA - PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Headz Marketing Partner II osiągnęła 64 465 157 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 022 713 zł. Pozostałe przychody to 39 442 444 zł.
Całkowite koszty wyniosły -14 431 013 zł.
Zysk netto wyniósł 39 453 726 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 41 522 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 465 157 zł w 2018 roku.
• 22 942 744 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 456 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 453 726 zł w 2018 roku.
• 7 996 741 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Headz Marketing Partner II wynosi 3,51 mln zł.
EBITDA Headz Marketing Partner II wynosi 3,58 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4 976 938 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 513 327 zł w
2018 roku.
• 8 490 265 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
4 917 929 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 578 614 zł w
2018 roku.
• 8 496 544 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Headz Marketing Partner II wynosi 241 768 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
40 977 150 zł a 552 352 167 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 175 646 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 241 768 826 zł w 2018 roku.
• 66 122 506 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Headz Marketing Partner II wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2018 roku.
• 1,85% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Headz Marketing Partner II wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2018 roku.
• 0,06% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Headz Marketing Partner II charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Headz Marketing Partner II wynosi 4,22 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 527 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 10,93 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 527 tys. zł a 10,93 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2017 a 2018 rokiem. Zmiana wynosi 2,14 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 4,22 mln zł w 2018 roku.
• 2,08 mln zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 527 tys. zł w 2018 roku.
• 688 tys. zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 10,93 mln zł w 2018 roku.
• 5,02 mln zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 681 405
zł.
Koszty operacyjne Headz Marketing Partner II wyniosły 21 509 385
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-11 506 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 681 405 zł w 2018 roku
• 692 911 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2018 roku
•
5% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Headz Marketing Partner II wyniosła 60 613 315 zł.
a
ktywa trwałe to 45 929 394 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 683 921 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 613 315 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 636 200 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 977 115 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 370 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 613 315 zł w 2018 roku.
• 30 243 170 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 61%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Headz Marketing Partner II wyniosły 5 977 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 613 315 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 854 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 977 115 zł w 2018 roku
• 5 122 667 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2018 roku
• 17% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Headz Marketing Partner II wykazała przychody na poziomie 64 465 157 zł.
Organizacja zarobiła 39 453 726 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 453 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku