HEADZ MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ PARTNER II SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000608577
NIP
5213726953
REGON
363991274

Podsumowanie

aktywa
60,6 mln
przychód
64,5 mln
zysk
39,5 mln
wartość firmy
241,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA WYŚCIGOWA, 14
Kod pocztowy
02-681
Rejestracja
2016-03-18
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SPÓŁKA HEADZ MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI: SYLWIA WYLĘGA - PREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Headz marketing osiągnęła 64 465 157 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 022 713 zł. Pozostałe przychody to 39 442 444 zł.
Całkowite koszty wyniosły -14 431 013 zł.
Zysk netto wyniósł 39 453 726 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 41 522 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 465 157 zł w 2018 roku.
• 22 942 744 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 31 456 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 453 726 zł w 2018 roku.
• 7 996 741 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Headz marketing wynosi 241 768 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 40 977 150 zł a 552 352 167 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 175 646 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 241 768 826 zł w 2018 roku.
• 66 122 506 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Headz marketing wyniosła 60 613 315 zł.
a
ktywa trwałe to 45 929 394 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 683 921 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 613 315 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 636 200 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 977 115 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 370 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 613 315 zł w 2018 roku.
• 30 243 170 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 61%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Headz marketing wyniosły 5 977 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 613 315 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 854 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 977 115 zł w 2018 roku
• 5 122 667 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2018 roku
• 17% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Headz marketing wykazała przychody na poziomie 64 465 157 zł.
Organizacja zarobiła 39 453 726 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 453 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Headz marketing wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2018 wynosił on 0.4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki