"PEGASUS ADVERTISING POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000147209
NIP
1131940626
REGON
013011806

Podsumowanie

aktywa
596 tys.
przychód
4,1 mln
zysk
1 tys.
wartość firmy
3,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WASZYNGTONA, 33
Kod pocztowy
04-030
Rejestracja
2003-01-20
Rozpoczęcie działalności
1998-04-14
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU, A WPRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "pegasus advertising poland" osiągnęła 4 128 275 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 121 812 zł. Pozostałe przychody to 6463 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 120 689 zł.
Zysk netto wyniósł 1122 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 128 275 zł w 2022 roku.
• 3 514 354 zł w 2021 roku.
• 4 379 932 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1122 zł w 2022 roku.
• 121 934 zł w 2021 roku.
• 62 925 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "pegasus advertising poland" wynosi 3 136 643 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 11 224 zł a 10 320 686 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -41 646 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 136 643 zł w 2022 roku.
• 3 209 768 zł w 2021 roku.
• 3 459 334 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "pegasus advertising poland" wyniosła 595 988 zł.
a
ktywa trwałe to 14 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 581 988 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 595 988 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 506 627 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 361 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -46 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 595 988 zł w 2022 roku.
• 583 792 zł w 2021 roku.
• 439 861 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "pegasus advertising poland" wyniosły 89 361 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 595 988 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 929 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 361 zł w 2022 roku
• 78 288 zł w 2021 roku
• 56 290 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "pegasus advertising poland" wykazała przychody na poziomie 4 128 275 zł.
Organizacja zarobiła 2031 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 909 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1122 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 45% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3351 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 909 zł w 2022 roku
• 9768 zł w 2021 roku
• 6440 zł w 2020 roku

Organizacja "pegasus advertising poland" wykazała zysk netto większy niż 46% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 46% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chmielewski Sławomir posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Chmielewska Alfreda posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 16.06.2021 jest Chmielewski Sławomir kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.02.2006 do 16.06.2021 był Chmielewski Sławomir kontrolując 97% udziałów.
W okresie od 20.01.2003 do 03.02.2006 najwięcej udziałów posiadał Chmielewski Sławomir . Jego udziały w tym czasie wynosiły 97%.