BRANDBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000571748
NIP
6762480421
REGON
123227197

Podsumowanie

aktywa
20,1 mln
przychód
23,3 mln
zysk
635 tys.
wartość firmy
25,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. ZAWIŁA, 69
Kod pocztowy
30-390
Rejestracja
2015-08-25
Rozpoczęcie działalności
2014-10-13
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KAŻDY Z KOMPLEMENTARIUSZY DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. SPÓŁKA BĘDĄCA KOMPLEMENTARIUSZEM DZIAŁA PRZEZ SWOJE WŁAŚCIWE ORGANY UPRAWNIONE DO JEJ REPREZENTACJI ORAZ INNE OSOBY WŁAŚCIWIE UMOCOWANE DO JEJ REPREZENTACJI, ZGODNIE Z ZASADAMI PRZEWIDZIANYMI W PRZEPISACH PRAWA ORAZ UMOWIE SPÓŁKI BĘDĄCEJ KOMPLEMENTARIUSZEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandbox osiągnęła 23 342 981 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 254 039 zł. Pozostałe przychody to 88 942 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 619 056 zł.
Zysk netto wyniósł 634 983 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 703 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 342 981 zł w 2022 roku.
• 28 733 084 zł w 2021 roku.
• 19 753 691 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -492 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 634 983 zł w 2022 roku.
• 1 676 309 zł w 2021 roku.
• 2 968 558 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbox wynosi 25 628 434 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 349 829 zł a 58 357 451 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 929 537 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 628 434 zł w 2022 roku.
• 34 168 134 zł w 2021 roku.
• 32 427 387 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandbox wyniosła 20 111 370 zł.
a
ktywa trwałe to 10 081 446 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 029 924 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 111 370 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 035 354 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 076 017 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 073 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 111 370 zł w 2022 roku.
• 21 339 494 zł w 2021 roku.
• 19 035 989 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandbox wyniosły 10 076 017 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 111 370 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 642 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 076 017 zł w 2022 roku
• 10 262 815 zł w 2021 roku
• 9 190 618 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandbox wykazała przychody na poziomie 23 342 981 zł.
Organizacja zarobiła 884 418 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 249 435 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 634 983 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 28% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 49 887 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 249 435 zł w 2022 roku
• 135 327 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandbox wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki