BRANDBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000527608
NIP
6762480674
REGON
123233016

Podsumowanie

aktywa
52 tys.
przychód
17 tys.
zysk
15 tys.
wartość firmy
110 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
ZAWIŁA, 69
Kod pocztowy
30-390
Rejestracja
2014-10-16
Rozpoczęcie działalności
2014-10-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandbox osiągnęła 16 763 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 16 763 zł.
Całkowite koszty wyniosły -14 980 zł.
Zysk netto wyniósł 14 980 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 763 zł w 2022 roku.
• 4500 zł w 2021 roku.
• 15 924 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 980 zł w 2022 roku.
• 3721 zł w 2021 roku.
• 14 905 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbox wynosi 110 167 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 25 145 zł a 209 718 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 976 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 110 167 zł w 2022 roku.
• 45 722 zł w 2021 roku.
• 95 281 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandbox wyniosła 52 096 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 583 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 513 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 096 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 52 096 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 096 zł w 2022 roku.
• 37 116 zł w 2021 roku.
• 33 458 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża netto wyniosła 89%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 096 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 63 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandbox wykazała przychody na poziomie 16 763 zł.
Organizacja zarobiła 14 980 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 980 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -938 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandbox wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lisiecki Paweł posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.